FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA  


Wróć   FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA > RÓŻNOŚCI > Luzik ;)

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Ocena: Ocena wątku: 10 głosów, 4.70 średnia. Wygląd
stare 11-10-2005, 19:45   #301
Enrico
Kiedyś CF
 
Avatar Enrico
 
Zarejestrowany: Dec 2003
Skąd: Warszawa
Postów: 4 403
Wyślij wiadomość na gg do Enrico
Domyślnie

dla mojego immiennika wszystkiego najlepszego!
Enrico jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-10-2005, 19:55   #302
klim
· ҝℓıм ·
 
Zarejestrowany: Oct 2004
Postów: 1 560
Domyślnie

najlepszego Łuki
__________________
klim jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-10-2005, 05:23   #303
Wookie
!!!!!!ARKA GDYNIA!!!!!!
 
Avatar Wookie
 
Zarejestrowany: Jul 2004
Skąd: Gdynia
Postów: 1 251
Origin: Wookie90111
Domyślnie

ogromne dzieki panowie!
Wookie jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 13-10-2005, 20:07   #304
klim
· ҝℓıм ·
 
Zarejestrowany: Oct 2004
Postów: 1 560
Domyślnie

zdazylem. wszystkiego najlepszego dla pkar'a.
__________________
klim jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 13-10-2005, 20:22   #305
seann
 
Avatar seann
 
Zarejestrowany: Jun 2004
Postów: 7 461
Domyślnie

Hapi Berzdej pkar
seann jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 07:45   #306
skoczek
modernizator
 
Zarejestrowany: Oct 2004
Skąd: Częstochowa
Postów: 1 744
Wyślij wiadomość na gg do skoczek
Domyślnie

wszystkiego naj.. verbaT LOL i jeszcze kai
__________________

skoczek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 07:47   #307
klim
· ҝℓıм ·
 
Zarejestrowany: Oct 2004
Postów: 1 560
Domyślnie

dolaczam sie do zyczen
__________________
klim jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 07:54   #308
Tosiek
Dodupizm
 
Avatar Tosiek
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Skąd: Champions League - not found
Postów: 794
Wyślij wiadomośc poprzez MSN do Tosiek Wyślij wiadomość na gg do Tosiek
Domyślnie

Cytat:
Napisał klim
dolaczam sie do zyczen
ja tez i wszystkiego najlepszego dla JLW
__________________

You can't always get what you want
Tosiek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 08:24   #309
+10 Kai
.3m sie całe CF
 
Avatar +10 Kai
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Stołeczne, Królewskie Miasto Kraków
Postów: 868
Domyślnie

No vibraT wsyćkigo najlepsygło dlo Cibie
zeby Ci to gwiozdycka z nieba jakiegos pryzyncika przyniosła a janiołek ukołysał do snu
__________________
.no to z fartem dzieci : P
Ja stąd spadam
pozdro:Cyrex, Cabi, YaS, Jaqb, Tom_my, Tosiek, Patryk, Szymek, Lukas, J23 i inni
+10 Kai jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 09:10   #310
Paolo_
Ave Silesia
 
Avatar Paolo_
 
Zarejestrowany: Jun 2004
Postów: 5 549
Domyślnie

Dzięki Klim i Siwkonenn za zyczenia dzięki za pamięć. I przy okazji wsio naj dla Verbat'a,Kai'a i wszystkich którzy mają dzisiaj urodziny Wagi rulezzz
__________________
Paolo_ jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 09:13   #311
ass paper
staruch
 
Avatar ass paper
 
Zarejestrowany: Oct 2004
Skąd: Warszawa
Postów: 5 493
Wyślij wiadomość na gg do ass paper
Domyślnie

Verbat Ty korniszonie, wszystkiego najlepszego !!!
__________________
ass paper jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 10:01   #312
Judzio
:Maroko zawsze spoko:
 
Avatar Judzio
 
Zarejestrowany: Nov 2003
Skąd: Białystok
Postów: 3 160
Wyślij wiadomość na gg do Judzio
Domyślnie

Wszystkiego najlepszego dla dwóch kontrowersyjnych grafików tj. Verbata : oto złota, platynowa, verbatimowa płyta for you za tegoroczne zmagania graficzne: i Kaia, tu masz prezent w którym znajdziesz wszystko co sobie wymarzysz .
__________________
Europo, wracamy.
Judzio jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 10:05   #313
HoaX
Rastaman
 
Avatar HoaX
 
Zarejestrowany: Jul 2004
Skąd: Kobiór
Postów: 1 543
Wyślij wiadomośc poprzez AIM do HoaX Wyślij wiadomość na gg do HoaX
Domyślnie

Happy Birthday verbaT
__________________

HoaX jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 10:07   #314
seann
 
Avatar seann
 
Zarejestrowany: Jun 2004
Postów: 7 461
Domyślnie

Wszelkiej pomyślności dla Kai'a i verbaT'a
seann jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 10:55   #315
+10 Kai
.3m sie całe CF
 
Avatar +10 Kai
 
Zarejestrowany: Aug 2004
Skąd: Stołeczne, Królewskie Miasto Kraków
Postów: 868
Domyślnie

wysyckigo najlepsygo dlo Cibie Pkorku
__________________
.no to z fartem dzieci : P
Ja stąd spadam
pozdro:Cyrex, Cabi, YaS, Jaqb, Tom_my, Tosiek, Patryk, Szymek, Lukas, J23 i inni
+10 Kai jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 13:27   #316
lewy
Weteran
 
Zarejestrowany: Apr 2002
Skąd: Stołeczne Miasto Poznań
Postów: 7 484
Domyślnie

Dzięki Wam!
lewy jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 13:32   #317
Furby
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie

Wszystkiego Najlepszego dla dzisiejszych solenizantów !
  Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 15:00   #318
Devinchi
Zwykły User
 
Avatar Devinchi
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Skąd: M-ce
Postów: 41
Wyślij wiadomośc poprzez AIM do Devinchi Wyślij wiadomość na gg do Devinchi
Domyślnie

!OO Lat!
Devinchi jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 15:03   #319
Suchy
Banned
 
Zarejestrowany: Jan 2004
Skąd: Manchester, UK
Postów: 5 734
Domyślnie

Najlepszego Kai i VerbaT
__________________
Przystanek Woodstock: impreza kumulująca najbrudniejszych, śmierdzących skurwysynów jakich nosiła matka Ziemia. Owe psie pomioty twierdzą, iż przyjeżdżają tam posłuchać muzyki, jest to nieprawdą, gdyż tego co jest tam grane muzyką nazwać nie można. Śmierdziele przyjeżdżają tam w celu taplania się we własnych odchodach, picia >9000 piw i ruchania najebanych szmat. Często zdarza się, że te brudne kurwy zapylą te brudne szmaty, z takich zapyleń powstają dzieci z downem.
Źródło: Encyklopedia PWN
Suchy jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-10-2005, 15:04   #320
Wariner
FIFA 2000 do bani !!!
 
Avatar Wariner
 
Zarejestrowany: Nov 2004
Skąd: Wwa
Postów: 4 697
Domyślnie

verbaT, cycu Ile to juz masz lat? aha ,13 best wishes

Wszystkiego najlepszego Kai z okazji 15 urodzin
Wariner jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd Oceń ten temat
Oceń ten temat:

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin

Linki: Masz komórkę ? Polecamy najnowsze gry java na telefon. Ściągnij także dzwonki mp3 na telefon.