FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA  


Wróć   FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA > CENTRUM FIFY :: fifaserwis.com > Aktualności

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Oceń temat Wygląd
stare 03-04-2010, 15:56   #81
MAcio96
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Postów: 5
Question Czyli starzczy przeinstalowac?

Czyli starczy ten patch przeinstalowac? Tak, mam pirata jak mnie ledwie stac na tego patcha to co dopiero na fixe
MAcio96 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-04-2010, 16:02   #82
Domino
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie

Tak, masz przeinstalować i nie wyłączać czarnych okienek dosowych, ale jak masz pirata to od razu Ci dopowiem, żebyś nie był zdziwiony, nie będziesz słyszał komentarza Daję 99% na to, że masz komentarz wycięty z FIFY 09 jak w większości piratów i przez to będziesz miał podczas meczu ciszę Ratunkiem jest oryginalny komentarz z FIFY 10 lub oryginalna gra
  Odpowiedź z Cytatem
stare 03-04-2010, 16:08   #83
MAcio96
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Postów: 5
Post Jż działa

Stroje są już nortmalne ciekawe czy mnie do windowsa nie wywali a bez komentarza mozna sie obejsc, to zadan problem; wielkie dzieki i wesolych swiat
MAcio96 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-04-2010, 18:52   #84
MAcio96
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Postów: 5
Domyślnie prosba

wiem ze juz po czasie; ale bardzo prosze jesli ktos bylby w stanie i potrafil to prosze a by zrobil taki dodatek zeby mozna bylo szukac w oknie transferowym pilkarzy z danej narodowosci np polski itp
MAcio96 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-04-2010, 19:51   #85
Michałos
Senior
 
Avatar Michałos
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: abc
Postów: 798
Wyślij wiadomość na gg do Michałos
Domyślnie

nie wiem ile wy macie lat ale wszystko jest wyjaśnione w odpowiednich tematach a co do twojego problemu to sadze to samo co koledzy wyżej
__________________
Michałos jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-04-2010, 20:25   #86
roma
Senior
 
Avatar roma
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 706
Domyślnie

Sorry patch mnie totalnie rozczarowuje:

1)Brak przyśpiewek w poprzednim też nie było(może i będą ale kiedy?)
2)Popuy kolor biały za bardzo razi w oczy
3)Komentarze dla zawodników jest Ba a nie ma Kirn,Hristov itp.
4)Można było się postarać o lepsze twarze
5)Ciut ulepszyć grafikę.
roma jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-04-2010, 20:33   #87
Domino
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał roma Zobacz post
Sorry patch mnie totalnie rozczarowuje:

1)Brak przyśpiewek w poprzednim też nie było(może i będą ale kiedy?)
2)Popuy kolor biały za bardzo razi w oczy
3)Komentarze dla zawodników jest Ba a nie ma Kirn,Hristov itp.
4)Można było się postarać o lepsze twarze
5)Ciut ulepszyć grafikę.
1. Śpiewki w tym roku będą, wiemy że rok temu nie było, ale teraz chcemy je dać, po świętach będą
2. Popup to już pisałem, nie wyszedł i będzie zmieniony.
3. Wielkiego wpływu na komentarze to niestety nie mamy, jest to tylko zabawa z klejeniem np. części dwóch nazwisk, albo dorzucanie z poprzednich edycji więc nie przesadzajmy, jakby się dało zrobić w jakiś sposób inne nazwiska, chętnie byśmy zrobili.
4. Twarze, no cóż, robili je wg mnie jedni z lepszych facemakerów, zarówno mogłoby ich nie być wcale, a poza tym na scenie za wielu ludzi od twarzy nie ma, a to jest tylko gra, bardzo ciężko jest uzyskać idealne podobieństwo. Ja w ogóle podziwiam ludzi, którzy się podejmują robienia twarzy, bo jest to niewdzięczna i trudna robota
5. Grafikę można ulepszyć we własnym zakresie, dograć sobie jakieś patche z murawami etc. nie chcieliśmy nikomu narzucać własnych propozycji, nie każdemu muszą się podobać

Więc pytanie, czy to co napisałeś aż tak wpływa na patch, biorąc też pod uwagę poprawki które będą? No ale to jest już Twoja opinia, każdy ma inne wymagania i inne wizje dodatków

Ostatnio edytowane przez Domino ; 03-04-2010 o 20:41
  Odpowiedź z Cytatem
stare 03-04-2010, 21:04   #88
Marcin6154
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Mar 2010
Postów: 5
Domyślnie

Widze ze duzo osob ma problem z komentarzem po wgraniu dodatku. Tak jak pisal juz wczesniej Domino jest to zwiazane z komentarzem wycietym z fify 09.Mam linka z którego mozecie sciagnac oryginalny komentarz do fify 10 http://torrenty.org/torrent/410508 ale musicie posiadac konto na torrentach.Dalbym inny jakbym posiadal ale przesukalem juz duzo serwerow i znalazlem tylko ten i gwarantuje ze to nie jest jakis bubel wiem bo sam sprawdzalem. Ma innych serwerach tez pisze ze oryginalny a okazuje sie ze wyciety z 09 takze polecam wiem ze jezeli ktos nie ma konta wiaze sie to z dodatkowym kosztem ale taki jest zycie wszedzie trzeba placic i za wszystko. Mam nadzieje ze pomoglem w razie jakis problemow piszcie POZDRAWIAM.
Marcin6154 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 07:25   #89
ramzi84
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Postów: 6
Domyślnie

Witam
Mam pytanie dlaczego jak gram towarzyski mecz, to na starcie mam ze dwie kontuzje i brak zmian? Do tego szare nazwiska na bialym tle..to razi w oczy...A jeśli nie ma komentarza nalezy jeszcze raz wkleic komentarz do folderu audio o ile mamy w odrebym pliku i juz bedzie..z fify 09 ale bedzie.. pozdrawiam
ramzi84 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 07:37   #90
Lucas.
Banned
 
Zarejestrowany: Aug 2009
Skąd: Wrocław
Postów: 9 369
Ostrzeżenia: 999/999 (999)
Domyślnie

Może masz scenariusz ustawiony?
__________________


soy madridista de corazón, blanco hasta la muerte
Lucas. jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 07:40   #91
ramzi84
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2006
Postów: 6
Domyślnie

przed wgraniem patcha było ok. a teraz tak mam wiec nie wiem...
ramzi84 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 15:46   #92
Abaddon
Zorientowany
 
Avatar Abaddon
 
Zarejestrowany: Dec 2003
Postów: 41
Domyślnie

Siema mam takie pytanie czy zrobiliście odgrzewany kotlet jak każda fifa co roku żeby mieć na tym zysk to 8 zł ? skoro tak bo nie chodzi mi o te 8 złociszy bo nie mieszkam w polsce ale o sam fakt jakich baranów robicie z naiwnych polaczków, taka odpowiedz na pytanie Jaszczura jest żenująca " a po co chcesz pobrac aktualizacje składów skoro w patchu jest aktualna " a nie zapytałeś sie jeden z drugim po co sie urodziłeś ? a po to żeby móc normalnie grac w oryginalna Fife 2010 na Easo ponieważ jak anulujesz pobieranie składów bądz aktualizacje to za nic w świecie nie da sie zagrac na easo (daje anuluj i na tym koniec mojego grania na Easo oczywiście dałem przełącznik na gre online no ale bęc i na tym koniec) a ten wasz przełacznik miedzy MPPL a EASO wiecie gdzie możecie sobie wsadzić .. dopiero po odinstalowaniu tego waszego marnego nawet bardzo marnego patcha ponieważ nawet chłopacy z FPL którzy są na scenie zaledwie 6 miechów postarali sie bardziej ze swoim FPP 10 niż wy z MPPL który wydajecie już pare lat, przynajmniej zrobili fajna murawę w 3D aż chce sie grać i I lige polską na wysokim poziomie nie wspomne o Ekstraklasie a to wszystko za darmo a wy wydaliście dno , totalne dno i nie mówi to jakiś amator bo gram na scenie fify od bardzo dawna a moje pierwsza rejestracja na tym forum byla w 2004 roku mam za soba przeprawy w profesionalnych klanach jak i ESL.PL ESL.EU a w tym roku zamierzam zdobyć tytuł inwidualnego mistrza Polski w fifa 10 , a wieć panowie taka prośba nie róbcie z naiwnych polaczków idiotów .. pozdro Abaddon|^^PL^^

Bez podawania adresów stron!

Ostatnio edytowane przez Domino ; 04-04-2010 o 20:03
Abaddon jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 16:17   #93
Domino
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie

Formalnie rzecz biorąc to jak chce się grac online, to nie instaluje się patchy, ot taka ciekawostka Opłata jest przede wszystkim za transfer o czym niejednokrotnie pisałem i linki też podawałem gdzie było wyjaśnione, ja korzyści z robienia patcha nie mam, poświęcam swój cenny czas za friko. Chcesz grać na FPP to graj, nikt Ci nie broni, my zrobiliśmy tyle ile byliśmy wstanie zrobić, sorry ale mając grupkę kilku osób to świata zawojować nie można. Murawa 3D? Taka jest od FIFY 09 fabrycznie, chłopacy z FP mogli co najwyżej podmienić na jakąś inną, ale żadną nowością nie sypnęli A my nic takiego nie dawaliśmy, bo uważam że murawę można sobie dograć we własnym zakresie, nie musimy nikomu nic narzucać, bo nie każdemu może się podobać A to że jesteś intensywnym graczem, cieszę się, ale o niczym to nie świadczy, bo jakbyś powiedział że masz za sobą solidne zaplecze robienia dodatków, moglibyśmy porozmawiać, więc Twoje sukcesy jakoś nijak się mają do MPPL i dodatków Wybacz, ale takie jest moje zdanie. Pobrałeś dodatek, oceniłeś i wezmę sobie to do serca, każde uwagi dla nas są cenne na przyszłość
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 19:01   #94
mihi1915
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Postów: 8
Ostrzeżenia: 0/1 (3)
Domyślnie żenada

wy wszyscy potraficie tylko krytykować :/ najpierw że patch pół roku nie wychodzi, że szybciej wyjdzie fifa 11 itp.a jak patch juz wyszedł to ,że beznadziejny, do niczego,że trzeba zapłacić 8 zł same minusy tylko :/ a ja pytam się poco??? ja rozumiem, że nie wszystkim sie podoba ale wypisywać na forum same krytyki to już przesada:/ chociaż byście podziękowali za tą prace wykonaną przez tych ludzi:/ ja serdecznie dziękuje wam oczywiście w paru szczegółach patch mi się nie podoba ale przecież ma jeszcze wyjść addon więc po jego wyjściu wypowiem się do końca jaki by nie był ten patch ja jestem pełen podziwu ,że chciało wam się go zrobić pozdrawiam
mihi1915 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 19:12   #95
Domino
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie

No taka wypowiedź mnie zaskoczyła powiem szczerze Cieszy mnie oczywiście że ktoś jest w stanie docenić naszą pracę, bez względu na to czy patch się podoba czy też nie, a to rzadko się zdarza Krytyka też jest ważną rzeczą, na pewno daje do myślenia i pozwala wyciągnąć wnioski na przyszłość, ale jeśli jest ona wyrażona w sposób kulturalny, bo niestety bardzo często spotkać się można z "krzykaczami", którzy potrafią tylko rzucać mięsem, a to jednak przyjemne nie jest Zawsze mówiłem, że łatwo jest gadać, gorzej samemu spróbować swoich sił w dodatkach i zobaczenia jak to na prawdę jest Dzięki wszystkim za opinie i komentarze
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 19:24   #96
Pawelchelsea
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Postów: 24
Unhappy ten dodatek niedziala

czemu niedziala mi mppl 10 normalnie sie wlacza wszystko npoczadku ok a jak wlaczam mecz np wisly plock na stadionie lecha to jest puste pole i rozowe stroje
Pawelchelsea jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 19:27   #97
Domino
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie

Bo wyłączyłeś czarne okienka dosowe podczas instalacji? Albo masz wgrany jakiś inny dodatek lub próbowałeś kontynuować karierę zaczętą przed MPPL Ale dam 99% na to, że wyłączyłeś okna dosowe, które są elementem instalacji i nie wolno ich wyłączać, same znikną
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 19:31   #98
Pawelchelsea
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Postów: 24
Domyślnie

a nie juz dziala bardzo przepraszam juz dziala podczas instalacji pozamykalem czarne okienka

szkoda ze niema spiewek liczylem rowniez na stadion wisly plock
Pawelchelsea jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 19:33   #99
Domino
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie

Braki będą uzupełniane w addonach, śpiewki także będą
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-04-2010, 19:35   #100
Pawelchelsea
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Postów: 24
Domyślnie

a stadion wisly plock zobacze
Pawelchelsea jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
NULL


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd Oceń ten temat
Oceń ten temat:

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin

Linki: Masz komórkę ? Polecamy najnowsze gry java na telefon. Ściągnij także dzwonki mp3 na telefon.