FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA  


Wróć   FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA > CENTRUM FIFY :: fifaserwis.com > Aktualności

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Oceń temat Wygląd
stare 08-03-2009, 19:08   #21
wiktor90
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2008
Postów: 21
Domyślnie

Dobra macie racje, poczekamy , zapłacimy , podziekujemy.
Nie spieszcie się! i zróbcie wyje.... patch ;]
wiktor90 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 19:12   #22
Mlody
Antypolonista CF
 
Avatar Mlody
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Postów: 2 191
Wyślij wiadomość na gg do Mlody
Domyślnie

Ludzie spokojnie ja bardzo szanuje tych ludzi jak sie wkurza to nie wydaja i tyle bo nie maja takiego obowiazku wydawania.Bendzie 10 i benda te składy ajk ci sie tak pali do tego.Pomyśl chca wydac np. dzisiaj o godz.22.00 a tu godzine przed premiera jest ze np. arka nie ma sponsora i co???Maja wydac z sponsorem???Chca zrobic jak najświeższe.Ja wole poczkec nawet z kolejny miesiac ale był porządnie wydany tak jak jest w realu.Dokładnego terminu zawsze sie nie podaje na wypadek jakiś zmianek.Wiec chłopacy nie spieszczie sie,lepiej dłuzej a lepiej.
Mlody jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 19:35   #23
dobrek84
Banned
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Postów: 31
Domyślnie

Mlody ale glupoty piszesz to szkoda słów..
Oni już maja wszystko przygotowane na maksa i tylko testy muszą zrobić i nie muszą czekac z niczym, ale ty o tym nic nie wiesz, wiec nie zabieraj głosu.
A sponsor czy każda inny elemnt może się zmienić w kwetniu lub maju, więc twoje myślenie jest totalnie błędne.
dobrek84 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 19:39   #24
Mlody
Antypolonista CF
 
Avatar Mlody
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Postów: 2 191
Wyślij wiadomość na gg do Mlody
Domyślnie

a moze dobrek nieiwesz ze tylko podczas testów mozna wyczaic jakies usterki
Mlody jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 19:44   #25
dobrek84
Banned
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Postów: 31
Domyślnie

Ale ty nie wiesz ze oni maja juz wszytsko podopinane na ostatni guzik i to kwestia kilku dni i to wydadzą, a po drugie to każdy element może się zmienić zawsze i co mają czekać do maja czy do czerwca żeby się coś zmieniło tak ??? Twoje myślenie jest błędne.
dobrek84 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 19:47   #26
Mlody
Antypolonista CF
 
Avatar Mlody
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Postów: 2 191
Wyślij wiadomość na gg do Mlody
Domyślnie

Powiedz mi czy oni maja obowiazek robic pach?Nie pasuje ci to prosze bardzo sam zrób
Mlody jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 19:49   #27
Wizja Jeden
Stały bywalec
 
Avatar Wizja Jeden
 
Zarejestrowany: Mar 2004
Postów: 194
Domyślnie

A będzie trzeba usuwać katalog fify z moich dokumentów? Jak tak to pipa.
__________________

Wizja Jeden jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 19:53   #28
patryk_dziedzic
Banned
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Postów: 26
Domyślnie

a ty sie młody nie podlizuj przudupasie bo i tak go za darmo patcha nie dostaniesz. a pytania w stylu czy tzrba usunąć folder fifa mnie załamują. co wy chcecie grać dalsza karierę gdzieś w innej lidze po sciągnięciu mppl ? dziwne
patryk_dziedzic jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 19:57   #29
Mlody
Antypolonista CF
 
Avatar Mlody
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Postów: 2 191
Wyślij wiadomość na gg do Mlody
Domyślnie

Cytat:
Napisał patryk_dziedzic Zobacz post
a ty sie młody nie podlizuj przudupasie bo i tak go za darmo patcha nie dostaniesz. a pytania w stylu czy tzrba usunąć folder fifa mnie załamują. co wy chcecie grać dalsza karierę gdzieś w innej lidze po sciągnięciu mppl ? dziwne
Sam jestes przydupasem i powiedz mi czy ja sie gdzieś pytałem czy dostane pach za darmo??!!!.Nie martw sie kolego stac mnie na pach za 10zł.Wiec uwazaj na słowa idioto!!!!
Mlody jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 19:57   #30
dobrek84
Banned
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Postów: 31
Domyślnie

Mlody juz sie lepiej nie oddzywaj bo bredzisz.
Ostatni raz odpowiadam na twoj post.
Nie , nie maja obowiazku ale wiele miesiecy temu sie podjeli tego i to zrobili i wydadza dodatek..
Poza tym patchmakerzy z CF sa profesjonalistami, sa bardzo dokladni i robią wszystko na czas (plus minus pare dni każdemu się może zdarzyć).
I ja stwierdzam fakty, a nie próbuje tak jak ty wchodzić im w dupe i to bez wazeliny słowami typu ::"nie spieszcie się", "nie mają obowiązku" itp..
dobrek84 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 19:59   #31
lluukkas
Zawodowiec
 
Avatar lluukkas
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Świebodzin
Postów: 19
Domyślnie

ja jestem wdzięczny że w ogóle taki patch wychodzi co roku. Miejcie szacunek do patchmakerów!
i skromnie i po cichu powiem, że mogłyby być jeszcze przyśpiewki do kilku drużyn, bo grając w fife 07 to był dopiero klimiacik decyzja na;leży do was
lluukkas jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 20:05   #32
jq
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał mateusz123 Zobacz post
trzeba bedzie zaplaici za ten patch??
Tak
Cytat:
Napisał bims444 Zobacz post
1)Czy będą w tym patchu prawdziwe twarze zawodników w grze
2)Czy będą miniface w menu zarządzania drużyną
3)Czy będą przyśpiewki dla drużyn
4)Czy będzie można grać online jak się zainstaluje MPPL....patch z innej strony o fifie będzie miał specjalną zmienarkę.
5)Czy będą poprawione statystyki piłkarze (aktualniejsze) ...niż te co daje EA. (widze że repra Serbii ma aż 4 gwiazdki hehe a jest słabsza od Polski , bo nie zakwalifikowała się do Euro)
1. Nie sądze żeby były wszystkie ale pewnie "parę" dodali
4. Jest na stronie napisane, że będzie switcher, czy jak to nazwałeś- zmieniarka
  Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 20:07   #33
dobrek84
Banned
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Postów: 31
Domyślnie

Ile razy mam mówic ze przyspiewki będa ( z tego co sie orinetuje to dla wszystkich druzyn ekstraklasy i dla czolowych druzyn z 1 ligi), tylko nie wiadomo czy ukażą sie razem z MPPL 09 czy pare dni pozniej..
To juz zalezy od patchmakerów czy wydadzą teraz czy pozniej, ale zgodze sie w 100%, ze oczywiscie lepiej zeby wydali go teraz z patchem ,bo przyspiewki dawaja niepowtarzalny swoisty kilmat, a bez tego gra jest bardzo sucha..
dobrek84 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 20:09   #34
bims444
Zorientowany
 
Avatar bims444
 
Zarejestrowany: Mar 2008
Postów: 36
Domyślnie

Np, w MPPL 08 było dużo twarzy (prawie wszystkie do repry).....oj tak tak przyśpiewki! TO JEST TO
bims444 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 20:45   #35
Domino
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie

Ludzie weźcie się uspokójcie i proszę o zachowanie należytego porządku! Jak chcecie mieć wszystko aktualne i porządnie zrobione to poczekajcie jeszcze trochę, bo wasze posty są żenujące. Jak nie dostosujecie się do panujących tu zasad i regulaminu posypią się punkty i bany! Dla przykładu powiem wam że robię jeszcze poprawkę kitsów dla Odry Wodzisław, bo zmienili trochę wygląd. I proszę was o uszanowanie naszego czasu, bo robimy to z własnej nieprzymuszonej woli. Tyle ode mnie i skończyć proszę tą bezsensowną gadkę.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 21:17   #36
Mlody
Antypolonista CF
 
Avatar Mlody
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Postów: 2 191
Wyślij wiadomość na gg do Mlody
Domyślnie

Mam pyt. mianowicie czy powie mi ktos kto pracuje przy tym pachu.Bo niewiem a ciekawosc mnie zzera
Mlody jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 21:18   #37
patryk_dziedzic
Banned
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Postów: 26
Domyślnie

Tak młody, nie twierdzę,że cie nie stać. z pewnością odżałujesz sobie tego czy owego przez ten tydzień ale w rezultacie sciągniesz patcha. i zgadzam się jak najbardziej z dobrekiem z tym wchodzeniem w dupe.
patryk_dziedzic jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 21:22   #38
Mlody
Antypolonista CF
 
Avatar Mlody
 
Zarejestrowany: Feb 2009
Postów: 2 191
Wyślij wiadomość na gg do Mlody
Domyślnie

moze i jesstem prozpuszczony ale mam juz teraz na koncie z 30 zł(oszczendzanie nie psianie do dziewczyny sms) i jezcze jutro kupuje karte wiec kupie sobie tego pacha.A i ja sie nie podlizuje im tylko staram sie ich zrozumiec.Mi jakos sie nei spieszy z tym pachem

Ostatnio edytowane przez Mlody ; 08-03-2009 o 21:27
Mlody jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 21:26   #39
dobrek84
Banned
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Postów: 31
Domyślnie

Dobra panowie czas zakonczyc ten temat.
Jestem pewien że za pare dni chłopaki z CF wydadzą patcha.
Więc odrobina cierpliwości i bedzie efekt ).
Pytanie tylko do Matrixa ostatnie: czy przyśpiewki będa wraz z patchem razem, czy pare dni pózniej się ukażą w jakimś update ??
Przyśpiewki to niezwykle ważna i integralna część tego dodatku, bez której gra jest bardzo mało atrakcyjna, więc zróbcie wszystko chłopaki z CF żeby się ukazał wraz z MPPL.
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedz.
dobrek84 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-03-2009, 21:27   #40
wiktor90
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2008
Postów: 21
Domyślnie

Młoteczek pare śrubeczek i tez bede miał
wiktor90 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks

Tagi
NULL


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd Oceń ten temat
Oceń ten temat:

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin

Linki: Masz komórkę ? Polecamy najnowsze gry java na telefon. Ściągnij także dzwonki mp3 na telefon.