FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA  


Wróć   FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA > RÓŻNOŚCI > Giercowanie na Ekranie

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Oceń temat Wygląd
stare 27-06-2003, 14:31   #1
kzamojc
Nowy użytkownik
 
Zarejestrowany: Jun 2003
Postów: 25
Domyślnie CM 4.

Jestem początkującym graczem.Gram dopiero od tygodnia.Chciałbym aby bardziej doświadczeni gracze dali mi jakieś rady na początek np.jakich zawodników kupować czy jakimi grać formacjami i tym podobne.Z góry dziękuję!!!
kzamojc jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 27-06-2003, 15:00   #2
TiCaLO
Weteran
 
Avatar TiCaLO
 
Zarejestrowany: May 2003
Skąd: Za górami za lasami...
Postów: 1 516
Domyślnie Re: CM 4.

Drogi kolego bardzo ciezka sprawa ...
Ja jestem wielkim fanem owej gry od 97/98 , ale pojawia sie problem mianowicie z napisaniem Ci co i jak...
Sprobuje przedstawic Ci moze taki szkielet....
Zaczne od tego , ze wedlug mnie CM4 jest troszke niewypal i malo sie w to wpuszczalem ale schematy sa raczej podobne:
Na poczatku:
-zajmij sie kontraktami(podpisz je z zawodnikami ktorym sie koncza)
-wyslij skautow aby szukali Ci talentow(Holandia,Argentyna,Niemcy,Portugalia,Angl ia,Chorwacja itp)
-Podpisz kontrakt z dobrymi skautami tudziez zasepca managera)
Moja ulubiona taktyka to 4-1-2-1-2(Mentality:Attacking,Pressing,tackling - hard) i tak - lewy obronca udziela sie w akcjach ofensywnych oraz 2 wysunietych pomocnikow...
Serio chyba za duzo pisania
Ale na poczatek to powinno styknac
__________________
Marcin Migalski



Wu - Tang Clan, Eazy - E, Fonky Family, NTM, CyPrEsS HiLL, NAS, MOBB DEEP, METHODMAN !
TiCaLO jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 27-06-2003, 21:02   #3
Ralf
Kalos-Kagathos
 
Avatar Ralf
 
Zarejestrowany: Apr 2001
Skąd: Warszawa
Postów: 3 136
Wyślij wiadomośc poprzez MSN do Ralf Wyślij wiadomość na gg do Ralf
Domyślnie Re: CM 4.

cm4 jest tak na maxa niedopracony ze najbardziej sprawdza sie takza 4-4-2.

Czekam na EP4 ;]
__________________
|| Centrum Fify ||
Ralf jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 27-06-2003, 21:39   #4
Reyes
Great Defender
 
Avatar Reyes
 
Zarejestrowany: May 2003
Skąd: Wawa-Ursynów
Postów: 288
Domyślnie Re: CM 4.

Do cm4 wystarczylo w taktyce zapelnic srodek boiska, teraz w obecnej edycji gry nie zawsze sie to sprawdza. Kupuj mlodych Szwedow, graj krotkimi podaniami. Powodzenia
__________________
WIELKIE KSIĘSTWO WARSZAWSKIE

Reyes jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-06-2003, 00:41   #5
zaper
Weteran
 
Avatar zaper
 
Zarejestrowany: Apr 2002
Postów: 2 371
Domyślnie Re: CM 4.

Sprzedawaj dobrych piłkarzy !!
Moja sytuacja z dziś:
Żurawski - oferta z Man U 10 Mln !!!
Ja oczywiście nie sprzedałem, gdyż był
w dobrej formie. Teraz za Zurawia
dają mi 2 Mln :(
__________________

"Ludzi trzeba albo potraktowac łagodnie, albo wygubić,
gdyż mszczą się za błahe krzywdy, za ciężkie zaś nie
mogą. Przeto gdy się krzywdzi człowieka, należy czynić
to w ten sposób, aby nie trzeba było obawiać się zemsty."
zaper jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-06-2003, 11:42   #6
TiCaLO
Weteran
 
Avatar TiCaLO
 
Zarejestrowany: May 2003
Skąd: Za górami za lasami...
Postów: 1 516
Domyślnie Re: CM 4.

W 01\02 napastnik brozek byl przesadzony (i bramkarz Costanzo ehhh)
__________________
Marcin Migalski



Wu - Tang Clan, Eazy - E, Fonky Family, NTM, CyPrEsS HiLL, NAS, MOBB DEEP, METHODMAN !
TiCaLO jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-06-2003, 14:00   #7
borysek
Gość
 
Postów: n/a
Domyślnie Re: Re: CM 4.

Cytat:
zaper wrote:

Sprzedawaj dobrych piłkarzy !!
Moja sytuacja z dziś:
Żurawski - oferta z Man U 10 Mln !!!
Ja oczywiście nie sprzedałem, gdyż był
w dobrej formie. Teraz za Zurawia
dają mi 2 Mln :(
U mnie Zuraw jest warty 70 mln zlotych, i zawsze go sprzedaje za 70 mln

  Odpowiedź z Cytatem
stare 04-07-2003, 12:50   #8
poaa
Stały bywalec
 
Avatar poaa
 
Zarejestrowany: Apr 2003
Postów: 199
Domyślnie Re: CM 4.

hehe powiem tyle, gralem we wszystkie czesci Managera i zadna jakos mnie tak nie zaudzala jak ta najnowsza niestety, np. z zespolem Sao Paulo wygralem juz 6 sezon z rzedu i w sumie przgrywajac 10 meczy nie ma juz tego dreszczyku co w poprzednich wersjach
__________________
KS Błekitni Rulez
POLSKA GOOLA !!!
Bad Boys Bad BOys ;p
www.ksblekitni.tarnow.net.pl
poaa jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd Oceń ten temat
Oceń ten temat:

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin

Linki: Masz komórkę ? Polecamy najnowsze gry java na telefon. Ściągnij także dzwonki mp3 na telefon.