FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA  


Wróć   FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA > RÓŻNOŚCI > NA SPORTOWO

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Ocena: Ocena wątku: 3 głosów, 5.00 średnia. Wygląd
stare 06-11-2005, 09:42   #21
Fred the Red
Weteran
 
Avatar Fred the Red
 
Zarejestrowany: Jun 2003
Skąd: Rzeszów
Postów: 2 357
Wyślij wiadomość na gg do Fred the Red
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ralf
A slyszaliscie o tym nowym przepisie 'ubiorowym' w NBA ? Zawodnicy na mecze na hale musza przychodzic ubrani w garniaki. Koniec bluz, frotek, lancuchow, czapek. Smieszne...
Ja slyszlaem i to jest chore!!! Jak to bedzie wygladalo na All-Star Game przyjdzie kilkuset gosci w garniakach bezsensu zawsze lubilem jak goscie ubieraja zlotko na siebie np. Iver czy O'Neal i czapeczki (znowu Iver ) i bylo fajnie. Podobno ktos ma zalozyc pomaranczowy garnitur tylko nie pamietam kto, Marion?

Wiadomo ze Jordana drugie nie bedzie bo facet byl feneomenalny, ale LJ moze go przescignac tylko w zdobytych puntach i tyle.

Tego nie wiedzialem Wade poznal sowja zone 15 lat temu (w paiskownicy ??? )
__________________
Fred the Red jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 06-11-2005, 12:57   #22
Swayzi
Cules is precioso
 
Avatar Swayzi
 
Zarejestrowany: Jun 2003
Skąd: BArcelona w przyszłosci ,to jest na bank
Postów: 3 131
Domyślnie

rzeczywiście debilny ten nowy przepis Nba ,mają coś z PZPN .Mnie zaskoczyła porażka Celticsów .A z moich ulubionych koszykarzy to podobnr typy co WbMan czyli :Iverson i V.Carter .Nie lubie za to egoisty Bryanta
__________________
THX Amphibian !!
Swayzi jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 07-11-2005, 14:24   #23
zaper
Weteran
 
Avatar zaper
 
Zarejestrowany: Apr 2002
Postów: 2 371
Domyślnie

Hey, Hey, Hey tu NBA !

a co sadzicie o Toronto w tym sezonie ? przeciez ta druzyna do niczego sie nie nadaje
ta druzyna miala gwiazde Cartera i jednego dobrego zawodnika Jeffersona... obaj odeszli 2 sezony temu, a zeby jeszcze pograzyc ta druzyne w tym sezonie odeszli Murray, Marshall, Alston nie dokonujac zadnego wzmocnienia... wg. mnie ta druzyna w tym soznie bedzie zamykac tabele, a dzis szykuje sie 4 porazka z rzedu z Clevland...
__________________

"Ludzi trzeba albo potraktowac łagodnie, albo wygubić,
gdyż mszczą się za błahe krzywdy, za ciężkie zaś nie
mogą. Przeto gdy się krzywdzi człowieka, należy czynić
to w ten sposób, aby nie trzeba było obawiać się zemsty."
zaper jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 07-11-2005, 14:37   #24
zaper
Weteran
 
Avatar zaper
 
Zarejestrowany: Apr 2002
Postów: 2 371
Domyślnie

I tak jeszcze a propo dzisiejszego meczu:

The Raptors are 0-3 and have lost their previous two with large point difference (combined total of 43 points). They are getting no production from SF and C. Yes, Rose and Bosh can do some positive things for the team but it simply needs much more quality help. Defense, as usual, remains the main concern for Toronto. Neither Graham nor Villanueva has a chance of stopping Lebron James tonight, so expect to see one of the guards (Peterson, Rose) on him, meaning Toronto has serious match-up problems there.
__________________

"Ludzi trzeba albo potraktowac łagodnie, albo wygubić,
gdyż mszczą się za błahe krzywdy, za ciężkie zaś nie
mogą. Przeto gdy się krzywdzi człowieka, należy czynić
to w ten sposób, aby nie trzeba było obawiać się zemsty."
zaper jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2005, 14:33   #25
Ljungberg
Weteran
 
Zarejestrowany: Aug 2005
Skąd: Nasielsk
Postów: 1 241
Wyślij wiadomość na gg do Ljungberg
Domyślnie

Kurde....ale bym sobie NBA poogladal :/
Ale niestety nie mam jeszcze C+ :/
Czyli jak narazie NBA moge sobie poogladac na ekranie...monitora
Ljungberg jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 10-11-2005, 13:00   #26
AGR
Kill 'Em All
 
Avatar AGR
 
Zarejestrowany: Jun 2004
Skąd: Danzig
Postów: 3 047
Wyślij wiadomość na gg do AGR
Domyślnie

Cytat:
Napisał zaper
Hey, Hey, Hey tu NBA !

a co sadzicie o Toronto w tym sezonie ? przeciez ta druzyna do niczego sie nie nadaje
ta druzyna miala gwiazde Cartera i jednego dobrego zawodnika Jeffersona... obaj odeszli 2 sezony temu, a zeby jeszcze pograzyc ta druzyne w tym sezonie odeszli Murray, Marshall, Alston nie dokonujac zadnego wzmocnienia... wg. mnie ta druzyna w tym soznie bedzie zamykac tabele, a dzis szykuje sie 4 porazka z rzedu z Clevland...
No masz racje. Raptorsi stoczyli sie na dno. Co t oza filozofia sprzedać wszystkich najlepszych i nie kupic nikogo...
__________________
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
AGR jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 10-11-2005, 14:24   #27
Fred the Red
Weteran
 
Avatar Fred the Red
 
Zarejestrowany: Jun 2003
Skąd: Rzeszów
Postów: 2 357
Wyślij wiadomość na gg do Fred the Red
Domyślnie

Cytat:
Napisał AGR
No masz racje. Raptorsi stoczyli sie na dno. Co t oza filozofia sprzedać wszystkich najlepszych i nie kupic nikogo...
A z tego taka, ze jest cos takiego jak Salary Cup i klub musial sprzedac tych zawodnikow na tych co mniej zarbiali (chcieli zarabiac). Co nie zmienia faktu ze nie maja glownej gwiazdy ktora ich by pociagla bo Bosh to jeszcze nie jest gwiazda...
__________________
Fred the Red jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 10-11-2005, 23:08   #28
zaper
Weteran
 
Avatar zaper
 
Zarejestrowany: Apr 2002
Postów: 2 371
Domyślnie

"Pewien zbrodniarz z Oklahoma City skazany na 30 lat więzienia za morderstwo poprosił o zwiększenie wyroku do 33 lat, ponieważ... jest wielkim fanem Larry'ego Birda, który grał z takim właśnie numerem."

I love this game
__________________

"Ludzi trzeba albo potraktowac łagodnie, albo wygubić,
gdyż mszczą się za błahe krzywdy, za ciężkie zaś nie
mogą. Przeto gdy się krzywdzi człowieka, należy czynić
to w ten sposób, aby nie trzeba było obawiać się zemsty."
zaper jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2005, 00:47   #29
zaper
Weteran
 
Avatar zaper
 
Zarejestrowany: Apr 2002
Postów: 2 371
Domyślnie

Podobna gre jak w Toronto mozna zauwazyc u Atlanty Tez zadnych dobrych zawodnikow, zadnych wzmocnien przed sezonem, a sprzedanie najlepszego rzucajacego (nie pamietam nazwiska). Nawet teraz w radiu jak slucham relacji to nie mam pojecia, co ta Atlanta gra... Clippersi 3x "steals" w ciagu minuty poki co Clippersi wygrywaja 4 punktami, ale w Atlancie szykuje sie 5 porazka z rzedu.
__________________

"Ludzi trzeba albo potraktowac łagodnie, albo wygubić,
gdyż mszczą się za błahe krzywdy, za ciężkie zaś nie
mogą. Przeto gdy się krzywdzi człowieka, należy czynić
to w ten sposób, aby nie trzeba było obawiać się zemsty."
zaper jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2005, 09:56   #30
Swayzi
Cules is precioso
 
Avatar Swayzi
 
Zarejestrowany: Jun 2003
Skąd: BArcelona w przyszłosci ,to jest na bank
Postów: 3 131
Domyślnie

Cytat:
"Pewien zbrodniarz z Oklahoma City skazany na 30 lat więzienia za morderstwo poprosił o zwiększenie wyroku do 33 lat, ponieważ... jest wielkim fanem Larry'ego Birda, który grał z takim właśnie numerem."
hehe .Respect dla Zioma !!Ja sobie wezme wyrok 99 lat bo Vitor baia ma taki
__________________
THX Amphibian !!
Swayzi jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2005, 17:04   #31
Boss
stary gnuj
 
Avatar Boss
 
Zarejestrowany: Dec 2004
Skąd: Warszawa
Postów: 1 333
Wyślij wiadomość na gg do Boss
Domyślnie

Cytat:
Napisał Swayzi
hehe .Respect dla Zioma !!Ja sobie wezme wyrok 99 lat bo Vitor baia ma taki
Jaki Vitor Baia, Marek Penksa taki ma
Boss jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2005, 17:47   #32
Wojtkov_
Weteran
 
Avatar Wojtkov_
 
Zarejestrowany: Nov 2004
Skąd: New York
Postów: 2 918
Wyślij wiadomość na gg do Wojtkov_
Domyślnie

Ej a wiecie moze gdzie przeszedł ten Litwin który tak swietnie rzucał za 3, poszedł do NBA w tym sezonie ale nie pamiętam jak sei zwał, pamiętam za to jak w meczu z Litwa-USA w Atenach, kiedy w 3 akcjach, jedna za drugą zrobił 10 pkt. (raz 3+1), gość ma cela:-)
__________________
Wojtkov_ jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2005, 18:22   #33
Fred the Red
Weteran
 
Avatar Fred the Red
 
Zarejestrowany: Jun 2003
Skąd: Rzeszów
Postów: 2 357
Wyślij wiadomość na gg do Fred the Red
Domyślnie

Mówisz masz http://www.nba.com/playerfile/saruna...ius/index.html
Pozdro fani bakseta!!!
__________________
Fred the Red jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2005, 19:03   #34
Swayzi
Cules is precioso
 
Avatar Swayzi
 
Zarejestrowany: Jun 2003
Skąd: BArcelona w przyszłosci ,to jest na bank
Postów: 3 131
Domyślnie

Cytat:
Napisał WBman
Ej a wiecie moze gdzie przeszedł ten Litwin który tak swietnie rzucał za 3, poszedł do NBA w tym sezonie ale nie pamiętam jak sei zwał, pamiętam za to jak w meczu z Litwa-USA w Atenach, kiedy w 3 akcjach, jedna za drugą zrobił 10 pkt. (raz 3+1), gość ma cela:-)
chyba do Spurs poszedł
__________________
THX Amphibian !!
Swayzi jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2005, 20:48   #35
Wojtkov_
Weteran
 
Avatar Wojtkov_
 
Zarejestrowany: Nov 2004
Skąd: New York
Postów: 2 918
Wyślij wiadomość na gg do Wojtkov_
Domyślnie

No właśnie Jasikievicius - w tym sezonie wygra konkurs trójek
__________________
Wojtkov_ jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-11-2005, 20:50   #36
Swayzi
Cules is precioso
 
Avatar Swayzi
 
Zarejestrowany: Jun 2003
Skąd: BArcelona w przyszłosci ,to jest na bank
Postów: 3 131
Domyślnie

wątpie Masakrycznie się porusza .Niewiem może ci chodzi o kogoś innego i mi także
__________________
THX Amphibian !!
Swayzi jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-11-2005, 17:55   #37
marines91
Nowy użytkownik
 
Zarejestrowany: Mar 2005
Postów: 7
Domyślnie

A co myślice o Milwaukee??Dobry start sezonu ale nie jestem pewien czy pózniej nie obniżą lotów...
marines91 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2005, 13:15   #38
Paolo_
Ave Silesia
 
Avatar Paolo_
 
Zarejestrowany: Jun 2004
Postów: 5 549
Domyślnie

Cytat:
Napisał Swayzi
chyba do Spurs poszedł
Sarunas Jasikevicius poszedł do Indiany Pacers
__________________
Paolo_ jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 16-11-2005, 00:31   #39
zaper
Weteran
 
Avatar zaper
 
Zarejestrowany: Apr 2002
Postów: 2 371
Domyślnie

Nie no jakie jaja z tym Toronto Juz w 1 kwarcie przegrywaja 19 punktami z 76ers Reasumujac 8 porazka z rzedu... ;]
__________________

"Ludzi trzeba albo potraktowac łagodnie, albo wygubić,
gdyż mszczą się za błahe krzywdy, za ciężkie zaś nie
mogą. Przeto gdy się krzywdzi człowieka, należy czynić
to w ten sposób, aby nie trzeba było obawiać się zemsty."
zaper jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 16-11-2005, 02:48   #40
zaper
Weteran
 
Avatar zaper
 
Zarejestrowany: Apr 2002
Postów: 2 371
Domyślnie

aaa ! wielki respect dla Detroit ;d przez caly mecz przegrywalo z Bostonem, zeby w 4 kwarcie wyjsc na 15 punktowe prowadzenie ! to jest dopiero druzyna ;]
__________________

"Ludzi trzeba albo potraktowac łagodnie, albo wygubić,
gdyż mszczą się za błahe krzywdy, za ciężkie zaś nie
mogą. Przeto gdy się krzywdzi człowieka, należy czynić
to w ten sposób, aby nie trzeba było obawiać się zemsty."
zaper jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd Oceń ten temat
Oceń ten temat:

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin

Linki: Masz komórkę ? Polecamy najnowsze gry java na telefon. Ściągnij także dzwonki mp3 na telefon.