FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA  


Wróć   FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA > Przeszukaj forum

Pokaż wyniki 1 do 25 z 500
Wyszukiwanie trwało 0.02 sekund.
Szukaj: Posts Made By: Calrez
Forum: Piłka Nożna 16-02-2019, 17:03
Odpowiedzi: 21 029
Odwiedzin: 1 164 803
Dodane przez Calrez
https://www.facebook.com/M4sport.hivatalos/videos/...

https://www.facebook.com/M4sport.hivatalos/videos/286729395338803/UzpfSTEwMzU3MjQ3ODgzNjoxMDE1NjA5NzU1MDQ3ODgzNw/
18 lat, debiut, doliczony czas, zwycięski gol
Forum: Piłka Nożna 04-02-2019, 22:59
Odpowiedzi: 21 029
Odwiedzin: 1 164 803
Dodane przez Calrez
Halo Gerrard? Jakiś komentarz po remisie?...

Halo Gerrard? Jakiś komentarz po remisie? :stonoga:
Forum: Piłka Nożna 30-01-2019, 22:21
Odpowiedzi: 21 029
Odwiedzin: 1 164 803
Dodane przez Calrez
są bliscy spierdolenia ale jeszcze zobaczymy

są bliscy spierdolenia ale jeszcze zobaczymy
Forum: Piłka Nożna 28-01-2019, 20:47
Odpowiedzi: 17 718
Odwiedzin: 1 241 076
Dodane przez Calrez
mi hype spadl prawie calkiem ze wzgl na to gdzie...

mi hype spadl prawie calkiem ze wzgl na to gdzie poszedl
Forum: Piłka Nożna 26-12-2018, 22:42
Odpowiedzi: 17 718
Odwiedzin: 1 241 076
Dodane przez Calrez
Inter izi clap- zasłużone zwycięstwo :stonoga: ...

Inter izi clap- zasłużone zwycięstwo :stonoga:
3 zmieników uczestniczyło w akcji która dała gola :łysy:
Keita Balde z Insigne :kwachu:
Forum: Piłka Nożna 19-12-2018, 12:31
Odpowiedzi: 17 718
Odwiedzin: 1 241 076
Dodane przez Calrez
No i cyk supersub został trenerem ManU

No i cyk supersub został trenerem ManU
Forum: Piłka Nożna 18-12-2018, 22:05
Odpowiedzi: 17 718
Odwiedzin: 1 241 076
Dodane przez Calrez
to było nieuniknione przy takich wynikach jakie...

to było nieuniknione przy takich wynikach jakie osiągał, ale słyszałem że przytuli ÂŁ12-24mln za przedwczesne rozwiązanie kontraktu więc raczej nie płacze
Forum: Sprzęt & Internet 04-12-2018, 22:26
Odpowiedzi: 693
Odwiedzin: 93 899
Dodane przez Calrez
apple earbuds mozna znalesc za 30-80zl oryginalne...

apple earbuds mozna znalesc za 30-80zl oryginalne
ni ma lepszych imo bo nie wypadają, fajnie leżą w uszach i dobrze grają
Forum: Luzik ;) 22-11-2018, 12:40
Odpowiedzi: 5 614
Odwiedzin: 480 347
Dodane przez Calrez
https://twitter.com/coolfonpl/status/1065365211220...

https://twitter.com/coolfonpl/status/1065365211220197376
Rysiu zawsze w formie LOL
Forum: Luzik ;) 19-11-2018, 19:07
Odpowiedzi: 19 055
Odwiedzin: 2 039 756
Dodane przez Calrez
http://i63.tinypic.com/2lmqerl.jpg :stonoga:

http://i63.tinypic.com/2lmqerl.jpg
:stonoga:
Forum: Piłka Nożna 11-11-2018, 21:17
Odpowiedzi: 21 029
Odwiedzin: 1 164 803
Dodane przez Calrez
ogladam brytyjski 11 sports milan juve i Ci...

ogladam brytyjski 11 sports milan juve i Ci debile twierdza ze nie bylo karnego smh :stonoga5:
Forum: Piłka Nożna 06-11-2018, 21:50
Odpowiedzi: 21 029
Odwiedzin: 1 164 803
Dodane przez Calrez
arthur z barcelony nawet nie wiem kto to jest ale...

arthur z barcelony nawet nie wiem kto to jest ale juz nauczyl sie od biscutsa jak sie rzucac- menda
Suarez kolejny diver
http://i68.tinypic.com/24nkznb.jpg
Forum: Piłka Nożna 04-11-2018, 17:55
Odpowiedzi: 21 029
Odwiedzin: 1 164 803
Dodane przez Calrez
Powinno być 12-1 tyle szans co man city nie...

Powinno być 12-1 tyle szans co man city nie wykorzystuje w trakcie meczu nie miesci sie w glowie, dlatego nigdy nie wygraja ligi mistrzow- przez chvjowa skutecznosc przeciwko zespolom na ich poziomie
Forum: Piłka Nożna 03-11-2018, 22:15
Odpowiedzi: 21 029
Odwiedzin: 1 164 803
Dodane przez Calrez
jak ja nienawidze biscutsa i alby oby sie...

jak ja nienawidze biscutsa i alby oby sie utrzymalo prowadzenie rayo zasluguja swoja grą
ja pierdole zawsze kvrwa to samo...
Forum: Luzik ;) 30-10-2018, 00:07
Odpowiedzi: 19 055
Odwiedzin: 2 039 756
Dodane przez Calrez
http://i65.tinypic.com/2ccv50j.png

http://i65.tinypic.com/2ccv50j.png
Forum: Piłka Nożna 28-10-2018, 18:07
Odpowiedzi: 17 718
Odwiedzin: 1 241 076
Dodane przez Calrez
real dostał 5 LOL to już definitywnie zmiana...

real dostał 5 LOL to już definitywnie zmiana trenera nadchodzi
Forum: Luzik ;) 25-10-2018, 11:16
Odpowiedzi: 1 846
Odwiedzin: 190 655
Dodane przez Calrez
wszedlem do sali z pkm-ow wczoraj kilka godzin to...

wszedlem do sali z pkm-ow wczoraj kilka godzin to liczylem siadam jeszcze jedna wartosc chcialem sprawdzic zanim schowam telefon i mnie gosc wypierdolil nieusprawiedliwiona nieobecnosc eh.
Forum: Luzik ;) 22-10-2018, 17:48
Odpowiedzi: 19 055
Odwiedzin: 2 039 756
Dodane przez Calrez
https://www.facebook.com/InterTifosiBalkan/videos/...

https://www.facebook.com/InterTifosiBalkan/videos/169393164016016/
:rock:
Forum: Piłka Nożna 21-10-2018, 22:31
Odpowiedzi: 21 029
Odwiedzin: 1 164 803
Dodane przez Calrez
Inter-Milan 1:0 W doliczonym czasie nie kto...

Inter-Milan 1:0
W doliczonym czasie nie kto inny tylko Icardi :D
Forum: Luzik ;) 21-10-2018, 01:01
Odpowiedzi: 1 740
Odwiedzin: 200 820
Dodane przez Calrez
wiem widzialem newsa dzisaj, a wlasciwie juz...

wiem widzialem newsa dzisaj, a wlasciwie juz wczoraj xd
Forum: Luzik ;) 19-10-2018, 23:31
Odpowiedzi: 1 740
Odwiedzin: 200 820
Dodane przez Calrez
Chvrwa co jak co ale daredevil jak zwykle nie...

Chvrwa co jak co ale daredevil jak zwykle nie zawodzi w porównaniu do 2 sezonów i jessici jones i cage-a kotrych nawet nie skonczylem, o dziwo nawet spoko mi sie wydal 2 sezon iron fista- chvjowo ze...
Forum: Piłka Nożna 14-10-2018, 22:46
Odpowiedzi: 21 029
Odwiedzin: 1 164 803
Dodane przez Calrez
Błaszczykowski już się nie nadaje, jedyne co...

Błaszczykowski już się nie nadaje, jedyne co potrafi to dać się sfaulować w ważnych sytuacjach tracił piłkę. Grosiki choć pierdoli na twiterze to dalej jego rajdy są ważne, bez niego jest jeszcze...
Forum: Luzik ;) 14-10-2018, 02:45
Odpowiedzi: 1 740
Odwiedzin: 200 820
Dodane przez Calrez
kiedy ogladasz 8 odcinek i jest straszna scena...

kiedy ogladasz 8 odcinek i jest straszna scena out of nowhere i you cant help but just laugh po wstepnym szoku xdddd
Forum: Luzik ;) 13-10-2018, 22:02
Odpowiedzi: 1 740
Odwiedzin: 200 820
Dodane przez Calrez
nie za bardzo ciężko o taki typowo serial...

nie za bardzo ciężko o taki typowo serial horrorowy bo szczerze to pierwszy raz taki napotkałem
z ostatnio oglądanych polecam bates motel jeśli nie widziałeś fajny wątek psychozy i mordowania-...
Forum: Luzik ;) 13-10-2018, 18:36
Odpowiedzi: 1 740
Odwiedzin: 200 820
Dodane przez Calrez
nawiedzony dom na wzgorzu s01e01 takie...

nawiedzony dom na wzgorzu
s01e01
takie typowe wprowadzenie, zapoznanie z wszystkimi postaciami, końcówka fajna wystraszylem sie choc spodziewalem sie co sie stanie xd
bede dalej ogladal
Pokaż wyniki 1 do 25 z 500

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin

Linki: Masz komórkę ? Polecamy najnowsze gry java na telefon. Ściągnij także dzwonki mp3 na telefon.