FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA  


Wróć   FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA > Przeszukaj forum

Pokaż wyniki 1 do 25 z 66
Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund.
Szukaj: Posts Made By: Ataff
Forum: Aktualności 03-10-2009, 11:25
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 3 154
Dodane przez Ataff
no masakra nie wiem jak to sciagnac!! ten serwer...

no masakra nie wiem jak to sciagnac!! ten serwer ruski jest do bani niech ktos gdzies udostepni
Forum: FIFA Football 2005 26-10-2004, 00:00
Odpowiedzi: 36
Odwiedzin: 3 117
Dodane przez Ataff
ofkors zastapic za lige szwedzka

ofkors zastapic za lige szwedzka
Forum: FIFA Football 2005 25-10-2004, 19:09
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 1 044
Dodane przez Ataff
dlaczego nie chce dzialac! bo sciagnac to sie...

dlaczego nie chce dzialac! bo sciagnac to sie sciagnal
Forum: FIFA Football 2005 24-10-2004, 19:15
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 2 571
Dodane przez Ataff
no tak wlasnie robie i nic z tego :(

no tak wlasnie robie i nic z tego :(
Forum: Aktualności 24-10-2004, 18:22
Odpowiedzi: 19
Odwiedzin: 1 574
Dodane przez Ataff
do zmiany sa 3 pliki pewnie musisz zaznaczyc...

do zmiany sa 3 pliki
pewnie musisz zaznaczyc wszystkie rary i uzyc opcji rozpakuj ;)
mi nadal nie dziala ten komentarz
moze gdzies w jakims pliku cos trzba powpisywac no bo juz sam nie wiem :(
Forum: Aktualności 24-10-2004, 14:15
Odpowiedzi: 19
Odwiedzin: 1 574
Dodane przez Ataff
wykasowalem wersje angielskie, przegralem...

wykasowalem wersje angielskie, przegralem hiszpanskie i zmienilem na nazwy angielskie i blacha-brak komentarza a jak wywalilem angielskie i wgralem hiszpanskie zostawiajac orginalne nazwy to wywala...
Forum: Aktualności 24-10-2004, 01:59
Odpowiedzi: 19
Odwiedzin: 1 574
Dodane przez Ataff
niestety podmiana powoduje cisze w grze tzn bez...

niestety podmiana powoduje cisze w grze tzn bez zadnego komentarza
Forum: FIFA Football 2005 24-10-2004, 01:28
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 2 571
Dodane przez Ataff
mi wogole nie dziala ten komentarz-chyba ze cos...

mi wogole nie dziala ten komentarz-chyba ze cos zle robie
Forum: EURO 2004 04-06-2004, 00:00
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 1 910
Dodane przez Ataff
lol...

lol :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Forum: Archiwum 08-03-2004, 00:07
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1 790
Dodane przez Ataff
mi to sie dopiero porobilo wsio mam po angielsku...

mi to sie dopiero porobilo wsio mam po angielsku i oczywiscie polski patch nie dziala ;/ kicha jak byk znow reinastal fify ;/
Forum: Aktualności 12-02-2004, 19:11
Odpowiedzi: 10
Odwiedzin: 1 206
Dodane przez Ataff
mam GF4 TI 4200!! a nie radeona

mam GF4 TI 4200!! a nie radeona
Forum: Aktualności 12-02-2004, 17:15
Odpowiedzi: 10
Odwiedzin: 1 206
Dodane przez Ataff
mmihu fajnie masz ja nadal nie mam siatek w...

mmihu fajnie masz ja nadal nie mam siatek w bramce nie moge strzelac wolnych bo nie widze wskaznika no i oczywiscie nie ma "off the bal", ale jest utrudnienie he he i jest zmiana klawiszy moze za...
Forum: FIFA Football 2004 10-02-2004, 11:04
Odpowiedzi: 47
Odwiedzin: 3 600
Dodane przez Ataff
Re: Wypisujcieswoje problemy z WLP.

mam to samo a i jeszcze zmiana klawiatury
Forum: Archiwum 09-02-2004, 18:22
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 3 085
Dodane przez Ataff
ja mam tak samo moze ktos pomoze!!!!!!

ja mam tak samo moze ktos pomoze!!!!!!
Forum: Aktualności 09-02-2004, 09:38
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1 062
Dodane przez Ataff
a mi to nic nie poprawilo nadal nie wiem w...

a mi to nic nie poprawilo nadal nie wiem w obronie ktory jest moj zawodnik poniewaz nie pokazuje mi sie nad glowa strzalka (i te klawisze) nie widzew zadnego tla przy wyniku i wogole - lipa
Forum: Archiwum 09-02-2004, 00:12
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1 558
Dodane przez Ataff
dopuki nie wyjdzie patch poprawiajacy bugi nie...

dopuki nie wyjdzie patch poprawiajacy bugi nie wypowadam sie, ale 1 wrazenie bardzooo srednie
p.s. i znow problem ze zmiana przyciskow
Forum: FIFA Football 2004 08-02-2004, 21:33
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1 277
Dodane przez Ataff
mialem to samo

mialem to samo
Forum: FIFA Football 2004 08-02-2004, 19:19
Odpowiedzi: 26
Odwiedzin: 2 751
Dodane przez Ataff
mi idzie dobrze

mi idzie dobrze
Forum: FIFA Football 2004 08-02-2004, 18:59
Odpowiedzi: 26
Odwiedzin: 2 751
Dodane przez Ataff
dzieki a ten plik jakis z glosem to co to jest ?...

dzieki a ten plik jakis z glosem to co to jest ? muza ? czy co ?
Forum: Archiwum 28-01-2004, 17:08
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1 546
Dodane przez Ataff
macie ....... wywala dalej :S

macie ....... wywala dalej :S
Forum: Archiwum 28-01-2004, 12:49
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1 546
Dodane przez Ataff
wywala mnie z gry poprostu zanim zaladuje sie...

wywala mnie z gry poprostu zanim zaladuje sie mecz i tyle -- nic to nie pogram sobie :(
Forum: Archiwum 27-01-2004, 01:56
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1 546
Dodane przez Ataff
to teraz niech napisze jak to sie odinstalowywuje...

to teraz niech napisze jak to sie odinstalowywuje
p.s. specjalnie zalatwialem sobie wersje polska i wychodzi mi do windy!!
Forum: Archiwum 26-01-2004, 23:28
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 1 666
Dodane przez Ataff
ale bzdura ja przed chwila na polska wersje...

ale bzdura ja przed chwila na polska wersje chcialem nalozyc tego patcha i d#@$a nie chodzi tzn nie mozna zmienic klawiszy ... zrobilem update ze strony EA i ............. poszlo lol
Forum: Giercowanie na Ekranie 25-01-2004, 20:18
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1 315
Dodane przez Ataff
zdecydowanie NFL ! to dopiero wymiot

zdecydowanie NFL ! to dopiero wymiot
Forum: Aktualności 25-01-2004, 17:34
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 1 679
Dodane przez Ataff
u mnie wszystko chodzi tylko sam napis w menu...

u mnie wszystko chodzi tylko sam napis w menu zostal galatasaray
Pokaż wyniki 1 do 25 z 66

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin

Linki: Masz komórkę ? Polecamy najnowsze gry java na telefon. Ściągnij także dzwonki mp3 na telefon.