FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA  


Wróć   FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA > Przeszukaj forum

Pokaż wyniki 1 do 25 z 500
Wyszukiwanie trwało 0.08 sekund.
Szukaj: Posts Made By: dees.
Forum: Luzik ;) 10-09-2018, 13:57
Odpowiedzi: 1 881
Odwiedzin: 227 449
Dodane przez dees.
Ma ktos sprawdzony sposób na czyszczenie zamszu?

Ma ktos sprawdzony sposób na czyszczenie zamszu?
Forum: Piłka Nożna 14-08-2018, 14:04
Odpowiedzi: 24 631
Odwiedzin: 1 726 014
Dodane przez dees.
https://www.chelseafc.com/en/news/2018/8/14/bakayo...

https://www.chelseafc.com/en/news/2018/8/14/bakayoko-heads-to-milan

To się nagrał :D
Pamiętam jak niektórzy kibice MU płakali w tamtym roku, że sprowadziliśmy "drewaninego" Maticia, a nie kozaka...
Forum: Luzik ;) 14-08-2018, 13:50
Odpowiedzi: 1 835
Odwiedzin: 177 370
Dodane przez dees.
Oczywiscie ze po lewej/prawej Xd Przypomniałeś...

Oczywiscie ze po lewej/prawej Xd
Przypomniałeś mi jak kłóciłem się z nauczycielką czy mówi się "w cudzysłowiu" czy "w cydzysłowie" i wyjaśniała, że to na 100% jest w cydzysłowiu bo mówi się w...
Forum: Konkursy 08-08-2018, 17:20
Odpowiedzi: 462
Odwiedzin: 36 555
Dodane przez dees.
Siemanko :D ktoś gra?

Siemanko :D ktoś gra?
Forum: Luzik ;) 21-07-2018, 10:12
Odpowiedzi: 1 881
Odwiedzin: 227 449
Dodane przez dees.
Pany, możecie polecić jakiś lokal, restaurację w...

Pany, możecie polecić jakiś lokal, restaurację w Sopocie niedaleko SKM Wyścigi, gdzie warto jakiś obiad/kolację zjeść? Ceny też, żeby były w miare przystepne :D
Forum: Piłka Nożna 19-07-2018, 18:05
Odpowiedzi: 20 966
Odwiedzin: 1 106 684
Dodane przez dees.
W 95 min strzela Trałka i Lech awansuje dalej XD...

W 95 min strzela Trałka i Lech awansuje dalej XD Wie ktoś kiedy losowanie?
Forum: Piłka Nożna 11-07-2018, 22:17
Odpowiedzi: 135
Odwiedzin: 5 752
Dodane przez dees.
Mecz oglądałem urywkami, ale chyba Anglia ostro...

Mecz oglądałem urywkami, ale chyba Anglia ostro olała temat? Chorwaci teraz mają w nogach 90 minut więcej niż Francuzi, więc raczej to trójkolorowi będą mistrzami, ale oczywiście liczę na ekipę z...
Forum: Luzik ;) 11-07-2018, 22:12
Odpowiedzi: 1 835
Odwiedzin: 177 370
Dodane przez dees.
Odpisał byś kuhwa na mój post, a nie już tatry Ci...

Odpisał byś kuhwa na mój post, a nie już tatry Ci się marzą XD
Forum: Luzik ;) 11-07-2018, 22:11
Odpowiedzi: 1 455
Odwiedzin: 177 062
Dodane przez dees.
U mnie generalnie ostatni egzamin był 30 czerwca...

U mnie generalnie ostatni egzamin był 30 czerwca i wyniki będą za jakieś 2 tygodnie, ale myślę, że poszło do przodu. Poza tym wszystko pozytywnie i nawet egzamin z biochemii, którego wyniku się...
Forum: Luzik ;) 27-06-2018, 22:38
Odpowiedzi: 1 835
Odwiedzin: 177 370
Dodane przez dees.
A jaki to silniczek i paliwko? Bo kumpel ma juz...

A jaki to silniczek i paliwko? Bo kumpel ma juz ponad rok taką, 1.8 T i miód malina jest
Forum: Luzik ;) 18-06-2018, 11:54
Odpowiedzi: 19 039
Odwiedzin: 1 966 810
Dodane przez dees.
Jak Ci nasprowadza swoje pilkarskie gwiazdy to...

Jak Ci nasprowadza swoje pilkarskie gwiazdy to będziesz się cieszyl :szalony:
Forum: Luzik ;) 16-06-2018, 11:21
Odpowiedzi: 279
Odwiedzin: 96 953
Dodane przez dees.
Prawie zawsze jak napisze ktos kogo dlugo na...

Prawie zawsze jak napisze ktos kogo dlugo na forum nie bylo to zaraz leci to ciagiem i odzywa sie jeszcze ze 2 osoby minimum :D
@Wariner, na dluzej czy przelotem tylko? XD
Forum: Piłka Nożna 14-06-2018, 21:59
Odpowiedzi: 24 631
Odwiedzin: 1 726 014
Dodane przez dees.
Hahaa taa, a za dwa dni albo po mundialu powie,...

Hahaa taa, a za dwa dni albo po mundialu powie, że jednak idzie do Barcy :szalony:
Forum: Piłka Nożna 10-06-2018, 11:21
Odpowiedzi: 24 631
Odwiedzin: 1 726 014
Dodane przez dees.
Ja z kolei slyszalem, ze LFC sie wycofalo z...

Ja z kolei slyszalem, ze LFC sie wycofalo z powodu kontuzji więzadeł, ktora mial 3 lata temu.

Pamietam sytuacje z Demba Ba kiedy byl na testach w WHU ale stwierdzili, że jego kolano to tykająca...
Forum: Piłka Nożna 26-05-2018, 22:15
Odpowiedzi: 11 910
Przyklejony: Liga Mistrzów
Odwiedzin: 827 991
Dodane przez dees.
Przelamalem sie, kibicowalem Liverpoolowi, a tu...

Przelamalem sie, kibicowalem Liverpoolowi, a tu kurva taki pajac w bramce wszystko rozpieprzyl. Ta pierwsza bramka to normalnie az mnie nerw dopadl na to co on zrobil..
Graty dla Realu. Wczesniej...
Forum: Piłka Nożna 26-05-2018, 20:22
Odpowiedzi: 20 966
Odwiedzin: 1 106 684
Dodane przez dees.
Ciekawe kto nastepny XD

Ciekawe kto nastepny XD
Forum: Piłka Nożna 26-05-2018, 20:18
Odpowiedzi: 20 966
Odwiedzin: 1 106 684
Dodane przez dees.
Ramos wykonal plan doskonale - wyeliminowac...

Ramos wykonal plan doskonale - wyeliminowac Salaha z gry, doslownie
Forum: Konkursy 16-05-2018, 07:24
Odpowiedzi: 462
Odwiedzin: 36 555
Dodane przez dees.
Mi się wyjątkowo udalo do samego konca, ale to...

Mi się wyjątkowo udalo do samego konca, ale to moze dlatego, ze byla szansa wskoczyc 4 miejsce i sie udalo ��
Forum: Konkursy 15-05-2018, 22:43
Odpowiedzi: 462
Odwiedzin: 36 555
Dodane przez dees.
uhu dawno nikt tu nic nie pisał XD Grał ktoś do...

uhu dawno nikt tu nic nie pisał XD Grał ktoś do końca oprócz mnie? XD
Forum: Piłka Nożna 13-05-2018, 14:27
Odpowiedzi: 20 966
Odwiedzin: 1 106 684
Dodane przez dees.
Jakies stream na mecz United-Watford ktos...

Jakies stream na mecz United-Watford ktos posiada? Nie wymagajacy pobierania czego kolwiek
Tak wgl to co sie stalo z meczosami? Wczesniej eleganckie transmisje a teraz nawet strona sie nie wczytuje?
Forum: Sprzęt & Internet 09-05-2018, 21:56
Odpowiedzi: 4 555
Odwiedzin: 411 940
Dodane przez dees.
Tam też to działa na zasadzie, ze rejestrując się...

Tam też to działa na zasadzie, ze rejestrując się masz z free podstawowy pakiet a za dopłatą coś tam płacisz?
Forum: Piłka Nożna 09-05-2018, 21:54
Odpowiedzi: 17 657
Odwiedzin: 1 175 916
Dodane przez dees.
Huddersfield remisuje z Chelsea utrzymując sie...

Huddersfield remisuje z Chelsea utrzymując sie tym samym w Pemiership
Swansea spada, ale nie tak na pewno, bo matematycznie ma szansę przegonić Soton, ale:
*ManCity musi sobie zrobić strzelankę i...
Forum: Sprzęt & Internet 09-05-2018, 21:07
Odpowiedzi: 4 555
Odwiedzin: 411 940
Dodane przez dees.
Pytanko mam do Was, jakaś internetowa telewizja,...

Pytanko mam do Was, jakaś internetowa telewizja, która będzie działać na terenie Niemiec? Bo wp.pilot raczej nie będzie odbierać
Forum: Luzik ;) 07-05-2018, 22:03
Odpowiedzi: 1 835
Odwiedzin: 177 370
Dodane przez dees.
Szczerze to i ja juz bym usunal to w pizdziec bo...

Szczerze to i ja juz bym usunal to w pizdziec bo juz mnie wkurvia ile tam syfu sie narobilo.. Gdzies mi sie o uszy obilo ze cos tam jest albo dopiero jest tworzone?
Forum: Piłka Nożna 03-05-2018, 09:56
Odpowiedzi: 11 910
Przyklejony: Liga Mistrzów
Odwiedzin: 827 991
Dodane przez dees.
Ten kutaz cukier to pownien miec zakaz...

Ten kutaz cukier to pownien miec zakaz sedziowania waznych meczy juz od 2013 kiedy wyrzucil Naniego za to ze ten chcial skleic pilke w powietrzu i w jego noge wpjerdolil sie ktorys gracz Realu
Pokaż wyniki 1 do 25 z 500

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin

Linki: Masz komórkę ? Polecamy najnowsze gry java na telefon. Ściągnij także dzwonki mp3 na telefon.