FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA  


Wróć   FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA > Przeszukaj forum

Pokaż wyniki 1 do 25 z 124
Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund.
Szukaj: Posts Made By: Karlos1990
Forum: FIFA 09 03-02-2009, 21:52
Odpowiedzi: 2 245
Odwiedzin: 457 467
Dodane przez Karlos1990
wiesz co szczerze nie chce mi się z tobą...

wiesz co szczerze nie chce mi się z tobą sprzeczać tu wiec odpuszczę .... skopiowałem tego co mam na płycie i mam ten problem właśnie ....

Problem został rozwiazany wszysto jest juz okey .
Forum: FIFA 09 03-02-2009, 20:38
Odpowiedzi: 2 245
Odwiedzin: 457 467
Dodane przez Karlos1990
No niestety nie oryginał bo mnie w tej chwili nie...

No niestety nie oryginał bo mnie w tej chwili nie stać aby kupić sobie oryginał .
Forum: FIFA 09 03-02-2009, 16:54
Odpowiedzi: 2 245
Odwiedzin: 457 467
Dodane przez Karlos1990
Siema mam taki problem mianowicie skończyłem 1...

Siema mam taki problem mianowicie skończyłem 1 sezon chcę zaczać drugi i wyskoczyło mi takie cos http://i42.tinypic.com/2rxwje8.jpg . Jak ktoś wie i mógłby napisac jak to naprawić zeby grać dalej...
Forum: Warsztat 14-08-2008, 10:48
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 3 971
Dodane przez Karlos1990
Po pierwsze Jagiellonia po drugie czemu zakladasz...

Po pierwsze Jagiellonia po drugie czemu zakladasz odrazu ze gówno ? Dla mnie nawet spoko tylko brakuje napisu Białystok z tylu na koszulce . Pracuj dalej a na pewno kiedys wyjda Ci dobre :) pOzDrO :)
Forum: ŚMIETNIK 14-08-2008, 10:42
Odpowiedzi: 24
Odwiedzin: 2 237
Dodane przez Karlos1990
Weś zluzuj bo Ci żyłka pęknie przed monitorem ;]...

Weś zluzuj bo Ci żyłka pęknie przed monitorem ;] Nie wiem co chcesz osiągnąć .
Nie wiem za bardzo co ma znaczyć : ,,możesz sie zdziwić któregoś pięknego dnia....:) " ? Czyżby groźby ? Nie chce mi...
Forum: ŚMIETNIK 13-08-2008, 15:31
Odpowiedzi: 24
Odwiedzin: 2 237
Dodane przez Karlos1990
Po 1 nie napisałem żadnego opowiadania... i nawet...

Po 1 nie napisałem żadnego opowiadania... i nawet nie zamierzam raz, ze nie mam pomysłu a 2, ze nie chcę pisać byle czego i nabijać postów...

Po 2 to gówniarz możesz do swojego ojca mówić a nie...
Forum: Luzik ;) 13-08-2008, 02:43
Odpowiedzi: 59
Odwiedzin: 4 620
Dodane przez Karlos1990
No to Białystok mam do niego 60 km ale niech...

No to Białystok mam do niego 60 km ale niech bedzie :)
Forum: ŚMIETNIK 13-08-2008, 02:35
Odpowiedzi: 24
Odwiedzin: 2 237
Dodane przez Karlos1990
Ej no chlopak chcial miec swoje 5 minut ......

Ej no chlopak chcial miec swoje 5 minut ... wykazal sie jak tylko mogl (a moze tylko na tyle pozwala mu inteligencja) dla mnie żenada.... wiekszej glupoty nigdy nie widzalem sory ale musialem...
Forum: Luzik ;) 12-08-2008, 14:02
Odpowiedzi: 59
Odwiedzin: 4 620
Dodane przez Karlos1990
Hajnówka :D

Hajnówka :D
Forum: Muzyka 31-07-2008, 21:02
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 1 817
Dodane przez Karlos1990
rozwalilo mnie to :hahaha::hahaha::hahaha: ...

rozwalilo mnie to :hahaha::hahaha::hahaha:

żeby nie rozmywac : Białystok :)
Forum: FIFA 08 26-06-2008, 20:54
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 5 106
Dodane przez Karlos1990
Mam pytanie moze ktos wytlumaczyc jak za pomoca...

Mam pytanie moze ktos wytlumaczyc jak za pomoca CM 08 przeniesc druzyne z 1 do 2 ligi ? Chcem poprzenosic te co spadly do 2 i te co awansowaly do OE ??
Forum: FIFA 08 19-04-2008, 15:21
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 2 448
Dodane przez Karlos1990
Moze ktos mi pomoc i napisac jak odkryc...

Moze ktos mi pomoc i napisac jak odkryc legendarny poziom ? z góry dzieki :)
Forum: Luzik ;) 19-04-2008, 05:39
Odpowiedzi: 437
Odwiedzin: 23 445
Dodane przez Karlos1990
15. Za to żeby nareszcie wywalili PZPN i zrobili...

15. Za to żeby nareszcie wywalili PZPN i zrobili z nimi porządek ;] :]
Forum: FIFA 08 03-04-2008, 19:49
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1 450
Dodane przez Karlos1990
W karierze nie mozna zmieniac stadionow . Jakiej...

W karierze nie mozna zmieniac stadionow . Jakiej druzynie jest przypisany na takim sie gra jakos chyba da sie zmienic programem ale nie wiem jakim i jak :(
Forum: Archiwum 03-04-2008, 15:19
Odpowiedzi: 218
Odwiedzin: 49 272
Dodane przez Karlos1990
Ty ale kto co Ci obiecywal LoL ... chlopie luzuj...

Ty ale kto co Ci obiecywal LoL ... chlopie luzuj luzuj bo coraz gorzej jest z toba sory za to ale taka prawda sapiesz ze Ci nikt aktualizacji nie zrobil siadasz przed kompem i se robisz dla chcącego...
Forum: Archiwum 02-04-2008, 23:14
Odpowiedzi: 218
Odwiedzin: 49 272
Dodane przez Karlos1990
Ludzie wy czytac nie umiecie pisze wyraznie ze...

Ludzie wy czytac nie umiecie pisze wyraznie ze nie bedzie zrozumcie tez innych jak macie duzo wolnego czasu to prosze bardzo mozecie robic nikt wam tego nie zabrania sa tez inne sprawy w zyciu nie...
Forum: Liga Typerów 31-03-2008, 18:12
Odpowiedzi: 16
Odwiedzin: 1 168
Dodane przez Karlos1990
KGHM Zagłębie Lubin 2-0 Polonia Bytom Lech...

KGHM Zagłębie Lubin 2-0 Polonia Bytom
Lech Poznań 3-1 Odra Wodzisław
Kolporter Korona Kielce 2-1 ŁKS Łódź
Zagłębie Sosnowiec 0-1 Cracovia Kraków
Górnik Zabrze 0-1 Groclin Grodzisk Wlkp.
Widzew...
Forum: UEFA Champions League 2006/2007 27-03-2008, 13:43
Odpowiedzi: 17
Odwiedzin: 6 587
Dodane przez Karlos1990
A ja na to jak na lato mi sie nie podoba ten...

A ja na to jak na lato mi sie nie podoba ten pomysl tyle powiem to moje zdanie kazdy moze miec inne pOzDrO ;]
Forum: Liga Typerów 25-03-2008, 16:09
Odpowiedzi: 17
Odwiedzin: 1 009
Dodane przez Karlos1990
Legia Warszawa 2-1 Kolporter Korona Kielce ...

Legia Warszawa 2-1 Kolporter Korona Kielce
Polonia Bytom 0-3 Wisła Kraków
Odra Wodzisław 0-1 Górnik Zabrze
Ruch Chorzów 0-2 Lech Poznań
Jagiellonia Białystok 2-1 PGE GKS Bełchatów
Cracovia...
Forum: FIFA 08 24-03-2008, 13:24
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 956
Dodane przez Karlos1990
Ja radze kupic naped DVD w tedy powinno wszystko...

Ja radze kupic naped DVD w tedy powinno wszystko dobrze chodzic zainstalujesz oryginal i powinno wszystko grac ok przynajmniej tak mysle
Forum: FIFA 08 23-03-2008, 23:41
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 1 220
Dodane przez Karlos1990
a mam takie pytanko po co zakladasz 2 tematy...

a mam takie pytanko po co zakladasz 2 tematy takei same ? Sory ale juz nie moglem .....
Forum: FIFA 08 23-03-2008, 13:44
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 1 595
Dodane przez Karlos1990
Spokojnie wyjda w swoim czasie napewno jak bedzie...

Spokojnie wyjda w swoim czasie napewno jak bedzie wiadomo cos to napisza na stronie a teraz troche cierpliwosci :) pOzDrO ;]
Forum: FIFA 08 23-03-2008, 00:57
Odpowiedzi: 75
Odwiedzin: 4 996
Dodane przez Karlos1990
Liga Polska Jagiellonia Białystok Liga...

Liga Polska Jagiellonia Białystok
Liga Hiszpańska Real Madrid
Liga Angielska Chelsea Londyn
Liga Holenderska Ajax Amsterdam
Liga Portugalska FC Porto
Liga Szkocka Celtic
Liga Niemiecka Borussia...
Forum: Archiwum 21-03-2008, 22:50
Odpowiedzi: 218
Odwiedzin: 49 272
Dodane przez Karlos1990
Wesolych i spokojnych swiat duzo prezentow od...

Wesolych i spokojnych swiat duzo prezentow od zajaczka hehe wszystkiego naj :) pOzDrO all ;]
Forum: Archiwum 17-03-2008, 14:51
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 898
Dodane przez Karlos1990
LoL nie do folderu tylko trzeba wgrywac je

LoL nie do folderu tylko trzeba wgrywac je
Pokaż wyniki 1 do 25 z 124

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin

Linki: Masz komórkę ? Polecamy najnowsze gry java na telefon. Ściągnij także dzwonki mp3 na telefon.