FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA

FORUM.FIFASERWIS.COM - Encyklopedia wiedzy o grach FIFA (http://forum.fifaserwis.com/index.php)
-   NA SPORTOWO (http://forum.fifaserwis.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Skoki Narciarskie (http://forum.fifaserwis.com/showthread.php?t=30617)

Turkowianin 23-11-2006 13:52

Skoki Narciarskie
 
Chyba powinien powstać już taki temat...Jak myślicie kto w tym roku będzie dominować?? Jak sie spisze Adam i reszta naszych:]??

Saviola. 23-11-2006 14:04

jak dla mnie w Kuusamo liczyć będą się Ahonen, Morgi i Adam :)

Turkowianin 23-11-2006 14:14

i Janda może:]

Drożdżówa 23-11-2006 15:03

Artuu Lappi nieźle ciacha :)

MaN!Ek 23-11-2006 15:16

Ten młodziak ileś tam lat ma 15 czy 17 nie wiem dokładnie, ale na GP letnim wymiatał.
No i oczywiście leć Adaś! Leć!

Sid 23-11-2006 15:21

Mi się już źle robi na same usłyszenie słów "skoki narciarskie" niewspominając już o oglądaniu tego ;|.To już jest nudne,każdy skok taki sam,tylko raz krótszy raz dłuższy i nawet terminarz jest ten sam.A w programach sportowych znowu będzie radość że Tajner z Bachledą pozajmowali 29 i 30miejsce...

cleavage 23-11-2006 15:37

mysle ze Adam w tym sezonie złapie niezla forme...nie wiem moze i sie myle, ale mam dziwne przeczucie, ze z nowym trenerem, bedzie juz .ok :)

ps. jestem fanem skoków od wielu lat... ( ale ofk. nie od tylu co pilki noznej.. )

Presley 23-11-2006 15:38

Cytat:

Napisał SimonS
Mi się już źle robi na same usłyszenie słów "skoki narciarskie" niewspominając już o oglądaniu tego ;|.To już jest nudne,każdy skok taki sam,tylko raz krótszy raz dłuższy i nawet terminarz jest ten sam.A w programach sportowych znowu będzie radość że Tajner z Bachledą pozajmowali 29 i 30miejsce...

j/w
kiedyś to to oglądałem ale już od paru sezonów to mnie nudzi nie wiem co wy w tym widzicie

misjurg 23-11-2006 15:50

Ja myślę, że Adaś Małysz pokaże w tym sezonie na co go stać. Na pewno
w pucharze świata będzie na podium. Ostatni sezon już nie oglądałem z takim zaciekawieniem jak wcześniej, ale teraz będzie inaczej.

MaN!Ek 23-11-2006 16:00

Właśnie... kto jest trenerem Polaków?? :D

misjurg 23-11-2006 16:11

Cytat:

Napisał MaN!Ek
Właśnie... kto jest trenerem Polaków?? :D

Nowym trenerem jest Hannu Lepistoe.(chyba tak się pisze)

Drożdżówa 23-11-2006 16:12

Cytat:

Napisał MaN!Ek
Ten młodziak ileś tam lat ma 15 czy 17 nie wiem dokładnie, ale na GP letnim wymiatał.
No i oczywiście leć Adaś! Leć!

Shlierenzauer czy cuś takiego ale on chyba nie startuje dziś w kwalifikacjach :)

Kubecks 23-11-2006 16:32

95 metrow Malysza na treningu - co bylo 45 rezultatem :eek: Podobno byly zmienne warunki, ale Ahonen i inni skoczyli po ok 130 m :O

Enrico 23-11-2006 17:02

Cytat:

Napisał Kubecks
95 metrow Malysza na treningu - co bylo 45 rezultatem :eek: Podobno byly zmienne warunki, ale Ahonen i inni skoczyli po ok 130 m :O

w drugim treningu Adas ponad 140, pierwsze miejsce, czyli wszystko wraca do normy :)

Saviola. 23-11-2006 17:34

Cytat:

Napisał Enrico
w drugim treningu Adas ponad 140, pierwsze miejsce, czyli wszystko wraca do normy :)

nie chciał robić nam jakiejś nadziei że napewno wygra itp :d, ale że wyszło aż tak słabo, wkurwił się, i w 2 treningu pozamiatał :D

o2 23-11-2006 17:55

No nieźle pierdolnął 143m (Pkt. K - 142m).

Czekamy na konkurs drużynowy [;

Kubecks 23-11-2006 17:55

Nie prawda... Są zmienne warunki pogodowe, dlatego sfarcil z tymi 143 metrami :P

cleavage 23-11-2006 18:12

Cytat:

Napisał Kubecks
Nie prawda... Są zmienne warunki pogodowe, dlatego sfarcil z tymi 143 metrami :P


wiesz... nie kazdy moze go lubic, to oczywiste :) ale ze wzgledu ze jest Polakiem , nie piszcie postow typu " haha ciekawe czy wejdzie do 30 ! " itd... to wkoncu nasz rodak, i zawsze trzeba byc za nim, nawet jak nie ma formy... ja osobiscie jakos 'przysnąłem' na ostatnim sezonie, ale cos czuje ze ten "bakcyl" ( ;x ) powraca, i znow sie tym zainteresuje. ;P mysle ze dobrze zacznie sezon. :)

dudson 23-11-2006 18:18

JAk co roku bede ogladal ten sport sie zrobil dlamnie taki sentymentalny milo sie go oglada :) a cos czuje ze Adam w tym sezonie bedzie sie lizcyl w walce o podium :)

cleavage 23-11-2006 18:49

nie zapominajmy jednak, ze pojawilo sie wielu nowych/nie znanych/zapomianych skoczkow :P pokazuja to chocby treningi czy tez LGP ...bedzie ciekawie :)


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin