PDA

Zobacz pełną wersję : ISS 3 (premiera)


slavio37
05-05-2003, 09:06
Pewnie nie zapytam o nic nowego!!!!
Wiem ze na tej stronce jest juz pare tematow dotyczacych tego,ale widze ze nic na nich nie przybywa!
Moze ktos wie kiedy wyjdzie ISS 3 na naszego pieca?Data 25 kwietnia to chyba jednak nie to!!
Szperam po sieci,filmiki posciagalem ale nigdzie nie ma daty wyjcia!!!
Jesli ktos wie to bede bardzo wdzieczny
Moze macie jakas dobra stronke na ten temat
Z gory wielkie dzieki.
Pozdrawiam

KiRSoN
05-05-2003, 13:33
Z tego co przeczytałem na soccergaming to wiem że data jest przesunięta koniec maja.

Bounty_Hunter
05-05-2003, 13:41
KiRSoN daj link do tego newsa o iss na SG

KiRSoN
05-05-2003, 13:47
To info było na forum Soccergaming.
Wejdz na forum i tam przekop wszystkie tematy dotyczące ISS na PC.

Iwan
05-05-2003, 14:21
A wiadomo moze kto bedzie dystrybutorem w Polsce ?

[Edytowane przez Iwanek 05-05-2003 o 01:21 PM GMT]

And_re
05-05-2003, 14:55
już nie mogę się doczekać ISS 3, mimo że nie grałem we wcześniejsze wersje, ale za to widziałem screeny z ISS 3 i były całkiem niezłe

kuba2
05-05-2003, 15:30
Iwanek wrote:

A wiadomo moze kto bedzie dystrybutorem w Polsce ?

[Edytowane przez Iwanek 05-05-2003 o 01:21 PM GMT]

CDProjekt, ale nic oprócz ceny nie znalazłem na stronce CDPROJEKTU. Cena zwala z nóg - 199 zl!!! :(

KiRSoN
05-05-2003, 17:01
kuba2 wrote:

Iwanek wrote:

A wiadomo moze kto bedzie dystrybutorem w Polsce ?

[Edytowane przez Iwanek 05-05-2003 o 01:21 PM GMT]
Chyba jej legalnie nie nabedę :)

CDProjekt, ale nic oprócz ceny nie znalazłem na stronce CDPROJEKTU. Cena zwala z nóg - 199 zl!!! :(

Chyba jej legalnie nie nabedę :)

Junior
05-05-2003, 19:32
199zł... chyba sie panom z CDprojektu w glowach poprzewracalo.

fani pilki na kompie (zapewne poza kompem tez) laczcie sie. nie dopuscimy do tego zbrodniczego czynu jakim jest wyzysk klasy robotniczej naszej socjalistycznej Rzeczpospolitej Macierzy...
a tak reasumujac to piracik za kilka zeta i zobaczymy czy warto bedzie na ten tytul ciulac hajs ;)

ps. filmik ktory widzialem narobil mi smaczku i czekam z niecierpliwoscia na premiere...

Iwan
05-05-2003, 20:02
No to moze by tak wyslac maila do panow z CdProject i oni wiecej powiedza o premierze ISS'a ?

KiRSoN
06-05-2003, 11:06
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00008KN1E/ref%3Dase%5Fshopgenie-holland-21/026-2390955-3239657
Tu jest podana data wyjscia ISS'a. Zdradzę tajemnice i powiem, że jest to 30 MAJ. Na stronie widać też screenik okładki.

krzyq
06-05-2003, 11:36
jak tu dac 199zl za gre? sprawdzony i swietny tytul - owszem mozna. ale my widzielismy tylko filmiki... u nas 199zl a w Anglii £19.99. paranoja...

btw. ciekawe czy przed premiera wyjdzie demo gry ?

And_re
06-05-2003, 13:18
nawet nie mam zamiaru bulić za grę 199 zł, chyba załatwię sobie ją w inny sposób ;)

poket17
06-05-2003, 17:26
po co ściemniać ?? :D Ja kupie na 100% pirata :D:D:D:D:D

Junior
06-05-2003, 17:32
mam nadzieje ze cdprojekt wpisal ta cene tylko po to zeby cos bylo. to raczej kiepski pomysl zebysmy w polsce bulili 70zeta wiecej niz w angli.
taniej wyjdzie jak ktos w angli kupi i podesle do kraju. jesli ta cena sie potwierdzi to na pewno najpierw kupie pirata bo nie bede tyle hajsu w ciemno wywalal.


a tera troche z innej beczki ostatnio kumpel w szkole nawijal ze podobno konami zrobilo wersje na pc juz wczesniej ale tak lipnie wyszlo ze sie z tym nie wychylali. nie wiem czy jest w tym troche prawdy bo nic takiego wczesniej mi sie o uszy nie obilo. jesli to prawda to iss na pc moze sie okazac wielka kupa (zafundowana fanom pilki na kompie nie po raz pierwszy). ale ja jestem jeszcze poki co dobrej mysli... niech 30 nadchodzi jak naj szybciej.

Rex-er
06-05-2003, 17:47
199zł to cena iss3 na ps2 głupki =]

And_re
06-05-2003, 18:15
no to ile w końcu będzie kosztował na PCeta???

Rex-er
06-05-2003, 18:47
ca pc jest jeszcze nei znana.. z tego co kiedys pytalem cdp to mowili ze 99-139zł

And_re
06-05-2003, 20:37
czyli coś w granicach fify 2003....... ciekawe tylko czy jakoś będzie taka sama

kondzio
10-05-2003, 21:20
sorry! nie wierze ze iss zdobedzie popularnosc- tak jak inne konsolowki.
A poza tym na konsoli gra sie ekstra w czesc 1 i 2.

Castor
23-06-2003, 20:59
ISS 3 jest zarąbisty!!!!

djkuba
23-06-2003, 22:38
chłopie to już jest stary temat sprzed miesiąca więc po co go wyciągasz???