PDA

Zobacz pełną wersję : ISS 3


P!te
30-03-2003, 20:40
Widzieliście filmik z ISS 3? Full wypas! Po prostu Nokaut Fify! No to teraz bedzie wojna o klienta :) Ceny w granicach 80 zł (oryginał) a jakość duuuuużo większa :)

* HEINE *
30-03-2003, 20:47
Widzialem i jestem pod wrazeniem, zwlaszcza tego trenera szalejacego za linia boczna. Musze w to zagrac!!!

darkwind
30-03-2003, 21:00
"Full wypas! Po prostu Nokaut Fify!" - no a powidz mi człowieku, które stracie ISS z FIFA nie kończyło się K.O. w pierwszej rundzie? ISS oczywiści pas mistrza :P

Na jedną rzecz trzeba wzrócić uwage, że EA odchodzi w swoim produkcie od zwodów, a ISS umiejtnie je wdraża. Tylko EA nie rozumie, że jak się robi taki przeskok, to trzeba zmeinić wszytko - a tu jest topornie, gdzie managre, itd?

Na w filmiku jest pare motywów po ktorych wołam:

- kto chce kupić PC!
- dajcie kase na PS2

Mam nadzije, ze wkońcu KONAMI zrobi ISS na PC, może MGS coś tą firme nauczyło - swoimi produktami tnie wszytstkich.

Pokój.

P!te
30-03-2003, 21:16
No przecież to będzie na PeCeta :> Podobno już jest nawet full version ISS 3 na jakimś eMulu ;D

darkwind
30-03-2003, 21:34
na PC!
No co ty? - gdzie to pisze?...

* HEINE *
30-03-2003, 21:35
Tak, to prawda - Konami wkracza na PC

darkwind
30-03-2003, 21:54
No nie ma bata,
biegne do pirata.

Wow co za wiadomośc, rzeczywiście 1 kwietnia ma wyjść ta gra - oj będzi się działo.

Capitan
31-03-2003, 09:28
Koniec monoplu EA jak tylko sie ukaze to ściagne sobe z neta i wypale sobie na płytke

* HEINE *
31-03-2003, 12:10
Ehhm...

"Zabrania się publikowania jakichkolwiek postów naruszających prawo oraz związanych z piractwem komputerowym..."

Capitan
31-03-2003, 12:47
Przepraszam za wykroczenie i złamanie regulaminu,więcej się to nie powtórzy

* HEINE *
31-03-2003, 13:20
No nie znowu mam odczucie ze ktos sie nabija :D.

delus_jaslo
31-03-2003, 14:49
Ej to na PC w kwietniu czy na kiedy...

Junior
31-03-2003, 15:33
gdzie moge znalezc ten filmik???
jak szukalem go w sieci to bylem na oficjalnej konami i tam jest iss3 tylko na ps2 ale miejmy nadzieje ze to jakies przeoczenie...
dajcie jakis link do filmiku albo strony jesli pamietacie, z gory dzieki.

darkwind
31-03-2003, 16:55
hxxp://www.soccered.com/downloads/index.php?func=selectfolder&id=47

Tu masz pare dużych plików.

Czytałem wywiad z jednymz producentów:
okazuje się, że ISS 3 na PC wyjdzie w wersji arcade co mnie zmartwiło (realizm szlak trafił).
Co do premiery wszędzie jakoś cicho - rzaden serwis nic nie pisze - co jest? - jakiś wałek XX1 wieku?

Pozdrawiam

P!te
31-03-2003, 16:56
link (http://dlauth.filefront.com/5f9901d037/b6d767d2f8ed5d21a44b0e5886680cb9/2c5e847a377f016b0008b7e0d3323e35/soccered/ISS3/movies/ISS3_ENGvsGER1st.zip)

lub

http://web.filefront.com/iron-bin/ff/root.p_bin_/;page__servers_full;filepath__/soccered/ISS3/movies/ISS3_header.zip;cache__1F;clear__type,page,cdkey,t ype,filepath;

lub

www.fifapoland.22.pl/download/fifa2003/audio/ISS3_header.zip

Polecam to ostatnie bo serwer FF jest ekhm..."do dupy" :D

[qrde i tak sie rozjezdza :D]



[Edytowane przez * HEINE * 04-01-2003 o 12:44 PM GMT]

darkwind
31-03-2003, 22:45
http://www.konamiosa.com/english/iss3

Oficjalna strona ISS ma PC - dużo informacji na temat wymagań - luźno będzie ruszy każdemu :D

KiRSoN
01-04-2003, 07:51
P!te wrote:

No przecież to będzie na PeCeta :> Podobno już jest nawet full version ISS 3 na jakimś eMulu ;D
Na "eMulu" to już dawno mogłeś zagrać, nawet w GT 3. Bo emulator emukluje płyty z PS2 !!!

P!te
01-04-2003, 13:58
ISS 3 JUZ JUTRO!

KiRSoN
03-04-2003, 09:23
Popatrzcie na te screeny !!

http://www.gamesway.gr/images/gallery/albup21/iss3_027.jpghttp://www.gamesway.gr/images/gallery/albup21/iss3_025.jpg

Więcej pod http://www.gamesway.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Screenshots&file=index&include=view_album.php&set_albumName=albup21

* HEINE *
03-04-2003, 13:27
hmm... Grafika - to jest wlasnie to, w czym zostaja w tyle...

P!te
04-04-2003, 12:26
Nie wiecie kiedy to bedzie w polsce?

KiRSoN
08-04-2003, 08:02
W polsce to nie wiem kiedy będzie ale w Angli przyjęte są 2 daty:

1. 11 Kwiecień 2003.
2. 25 Kwiecień 2003.

Lepiej żebyśmy nie musieli czekać do 25 !!!

Junior
08-04-2003, 08:19
nawet jesli trzeba bedzie poczekac do 25 to i tak nie jest duzo czasu (mniej niz 20 dni)
pozostaje jeszcze kwestia kiedy i czy wogule wydadza to w polsce czy znowu trzeba bedzie zlamac prawo :D i sciagnac sobie z sieci.

P!te
08-04-2003, 10:12
heh... jak nie wydadzą to wexmiemy paru hackerów i rozpie*szymy strone Konami :D

KiRSoN
08-04-2003, 19:05
Gdzieś czytałem, że za polską wersję będzie odpowiedzialny CD-projekt. Znając go nie odwali on "Kaszanki".

T.Mc
09-04-2003, 07:18
KiRSoN wrote:

P!te wrote:

No przecież to będzie na PeCeta :> Podobno już jest nawet full version ISS 3 na jakimś eMulu ;D
Na "eMulu" to już dawno mogłeś zagrać, nawet w GT 3. Bo emulator emukluje płyty z PS2 !!!



Po pierwszw eMule to program do sciagania z netu pełnych gier (sam nim juz sciagnolem ok 15gb )wlasciwie wszystko tam jest ,a po druge nie ma EMULATORA ktory by w pelni odpalal gry z PS2 wiec nie wciskaj kitu.

P!te
10-04-2003, 18:14
ja mówie że podobno można! :>

KiRSoN
11-04-2003, 07:58
Co do Emula to źle skojarzyłem.
Natomiast co do PS2, to powstają już emulatory i może nie są następcami VGS, Bleema czy ePSXe, ale są !!!!!!

Junior
11-04-2003, 15:00
KiRSoN wrote:

Gdzieś czytałem, że za polską wersję będzie odpowiedzialny CD-projekt. Znając go nie odwali on "Kaszanki".

tylko znajac cd-projekt beda robili tlumaczenia na polski co pewnie w pewnym jesli nie znacznym stopniu przesunie rodzima premiere...

kuba2
11-04-2003, 17:48
Junior wrote:

KiRSoN wrote:

Gdzieś czytałem, że za polską wersję będzie odpowiedzialny CD-projekt. Znając go nie odwali on "Kaszanki".

tylko znajac cd-projekt beda robili tlumaczenia na polski co pewnie w pewnym jesli nie znacznym stopniu przesunie rodzima premiere...

Ja tam mogę poczekać, tylko żeby spolszczenie było dobrze zrobione(+ komentarz w wykonaniu Szpaka) :D

KiRSoN
11-04-2003, 19:30
Dla mnie liczy się tylko gameplay !!!!