PDA

Zobacz pełną wersję : Kitsy by BaJa


BaJa98
04-01-2005, 13:01
Co myślicie o tych 3 kitsach , powiem jeszcze że są to kitsy mojego klubu(K.S.Techno Legnica oczywiście!!!
Home

http://img42.exs.cx/img42/6985/kstechnohome7ol.jpg

Away

http://img42.exs.cx/img42/195/kstechnoaway7jj.jpg

Gk

http://img42.exs.cx/img42/1295/kstechnogk7gd.jpg

prosze oceniać , ale nie za surowo!!!1

Kowal
04-01-2005, 13:19
Nie sa złe:D

Wookie
04-01-2005, 14:54
kołnierz koszmarny. Czarna tekstura na 3 stroju wogóle niewidoczna. W 1 stroju bardzo brzydko wyciąłeś tą czerwoną teksturkę na plecach bo widać białe ślady. Popracuj jeszcze troche

grabka
04-01-2005, 14:59
Po pierwsze te kitsy sa 1GK, zmień teksturkę i zrób w większym formacie czyli 2GK.

YaSoviC
04-01-2005, 15:00
Co do bledow do mysle ze wystarczajaca ilosc podali moi przedmowcy. Ja mam prosbe zebys zamieszczal swoje stroje za pomoca imageshack'a ---> www.imageshack.us

L23
04-01-2005, 16:05
beznadziejne... ;)

Łukash Stasiu
04-01-2005, 17:07
powiem jeszcze że są to kitsy mojego klubu(K.S.Techno Legnica oczywiście!!!
Takie sobie te kitsy, ale pracuj to cos z ciebie bedzie;) P.S Co to za klub bez sponsora koszulek heh ???? Ani nike ani adidas, słabiutko heh

Komar
04-01-2005, 17:29
Łukash Stasiu napisał(a)
Takie sobie te kitsy, ale pracuj to cos z ciebie bedzie;) P.S Co to za klub bez sponsora koszulek heh ???? Ani nike ani adidas, słabiutko heh nike albo adidas hehehe żeby chociaż był ODIDOS lub MIKE to już by bylo dobrze

BaJa98
04-01-2005, 21:16
Łukash Stasiu napisał(a)
Takie sobie te kitsy, ale pracuj to cos z ciebie bedzie;) P.S Co to za klub bez sponsora koszulek heh ???? Ani nike ani adidas, słabiutko heh

takie stroje załatwił nam sponsor(pepsi), więc w takich musimy grać!!!!!

P.S.dzięki za wszystkie uwagi

BaJa98
05-01-2005, 09:39
a co myślicie o tym kitsie::::::
K.S.Techno away
http://img58.exs.cx/img58/8853/kstechnoaway23fb.jpg

shadow71
05-01-2005, 10:01
no nie najlepsze te kitsiki musisz duzo pracowac bo np: brak sponsora-1,słaby kołnierz-1, zle logo(na froncie) -1 krzywe troche te wzory na bokach-1 zbyt male urozmaicene kitsa przez co wyglada jak pomalowana od niechcenia textura przez 5 dzidziusia :S czeka cie bardzo duzo pracy tak mowi wrozka Teresa:D kitsy lekko mowiac z deka fatalne:eek: malo sie nie udlawilem japkiem jak je ujrzalem:mad:

BaJa98
05-01-2005, 10:11
z twojej wypowiedzi wnioskuje , że mam dodawać żeczy naprawde nie istniejące by Cię zadowolić!!!!!!!!!!

Wookie
05-01-2005, 11:32
Shadow przesadzasz. Ty fatalnych kitsów nie widziałeś:rolleyes:

Nie jest źle, może być lepiej. Popracuj nad kołnierzem

shadow71
05-01-2005, 11:35
nie ale moglbys urozmaicic ten stroj pokaz zdjecie live tegostrojo to pogadamy

BaJa98
05-01-2005, 11:50
shadow71 napisał(a)
nie ale moglbys urozmaicic ten stroj pokaz zdjecie live tegostrojo to pogadamy

na razie nie mam zdięć tego kitsa bo wszystkie poszły się jebać jak zmieniałem dysk, w lutym Ci pokarze albo na koniec stycznia jak zagrają jakiś sparing!!!!!!!

BaJa98
05-01-2005, 13:07
docencie bo już qurwicy dostawałem jak go robiłem!!!!!
gk:
http://img81.exs.cx/img81/3937/kstechnogk20an.jpg

shadow71
05-01-2005, 13:30
niestety musisz wrzucic qrwice do szafki jak chcesz stroje robic bledy: zbyt duzy ten kołnierz, kolnierz z tylu koszluki??wygładz krawędzie haczykow np:smudge tool w adobe photoshop, słabe to logo PEPSI znajdz lepsze, moja ocena naciagnieta 6/10:rolleyes:

grabka
05-01-2005, 13:54
Poco ryswałeś kołnierzyk, mogłeś zostawić taki jak był w teksturce.

BaJa98
05-01-2005, 14:15
shadow71 napisał(a)
niestety musisz wrzucic qrwice do szafki jak chcesz stroje robic bledy: zbyt duzy ten kołnierz, kolnierz z tylu koszluki??wygładz krawędzie haczykow np:smudge tool w adobe photoshop, słabe to logo PEPSI znajdz lepsze, moja ocena naciagnieta 6/10:rolleyes:

dzięki , a jak to zrobić!!!!!!!

Wookie
05-01-2005, 15:52
bardzo brzydki kołnierz (popracuj nad tym elementem!!!!) no i logo o którym wspomniał Shadow. Moja ocena 7/10 bo dopiero zaczynasz

BaJa98
05-01-2005, 16:40
dzięki za wszystkie uwagi , a może jeszcze jakieś wskazówki!!!!!!!

BaJa98
06-01-2005, 10:11
acie tu chicago fire home (http://img31.exs.cx/img31/9995/chicagofirehome3jp.jpg)

YaSoviC
06-01-2005, 10:14
Baja korzystaj z www.imageshack.us !!!!

Wchodzisz na ta stronke bierzesz browse i wybierasz z dysku plik kotry chcesz wgrac potem klikasz HOST IT i pochwili pojawia sie linki do pliku. Kopiujesz link i wrzucasz na forum. Plik musi byc mniejszy od 1MB

BaJa98
06-01-2005, 10:43
YaSoviC napisał(a)
Baja korzystaj z www.imageshack.us !!!!

Wchodzisz na ta stronke bierzesz browse i wybierasz z dysku plik kotry chcesz wgrac potem klikasz HOST IT i pochwili pojawia sie linki do pliku. Kopiujesz link i wrzucasz na forum. Plik musi byc mniejszy od 1MB

korzystam , ale wole tak wrzucać , ale jak chcesz będe wrzucał tylko link!!!!!!

Komar
06-01-2005, 19:39
BaJa98 napisał(a)
acie tu chicago fire home (http://img31.exs.cx/img31/9995/chicagofirehome3jp.jpg)

fatalne 2/10

Wookie
07-01-2005, 08:00
krok w przód, dwa w tył. Tak to można nazwać. Daje 3/10 bo zaczynasz.

Fatalne logo (wytnij je, a nie wrzucasz kwadrat z tymi białymi zarysowaniami), brzytkie logo pumy, "Fire" nie jest dokładnie wycentrowane.

Ogólnie nie najlepsze

shadow71
10-01-2005, 13:20
3= na szynach ;0 kiepściucho pracuje;)

L23
10-01-2005, 16:51
lekka poprawa... ;)

Patyk
10-01-2005, 23:59
grabka napisał(a)
Poco ryswałeś kołnierzyk, mogłeś zostawić taki jak był w teksturce.

brak komentarza... po co wogole stroj kolorowac? przeciez moze zostac taki bialy jak jest na teksturce:P

A tak na serio widac Baja ze sie dopiero uczysz pracuj nad kitsami i zycze powodzenia...

PS najlepsi tez musieli kiedys zaczynac i zaloze sie ze nie od razu szlo im tak dobrze jak teraz pamietajcie o tym...

BaJa98
12-01-2005, 20:01
dzięki patyk za wspacie
a tu (http://img50.exs.cx/img50/5312/chicagofireawaybybaja981pf.jpg) macie wyjazdowy strój chicago fire , mianowicietu domowy (http://img74.exs.cx/img74/8212/chicagofirehomebybaja983dr.jpg) kits chicago fire

+10 Kai
12-01-2005, 23:20
no baja nawet
popracuj troszke
ja takie same mialem jak zaczynałem
ale dzięki kilku osobom popracowałem i mam nadzieje ( waszym zdaniem) poprawiłem
pozdro pracuj

BaJa98
13-01-2005, 11:07
inter napisał(a)
no baja nawet
popracuj troszke
ja takie same mialem jak zaczynałem
ale dzięki kilku osobom popracowałem i mam nadzieje ( waszym zdaniem) poprawiłem
pozdro pracuj

z wielką przyjemnością!!!!!!!!!

filgra
15-01-2005, 12:38
jedna rada: jezeli uzywasz photohopa to uzywaj takze rozdzki ;) bo logo pumy na tym ostatnim kitsie wyglada tak sobie...:S

Ka(L)i
29-01-2005, 11:01
Kitsy są bardzo złe i gorszych nie widziałem :D

Dawkii
29-01-2005, 11:27
Spróbuj zrobic kitsy Arki Gdynia ciekawe czy będą niezłe

VETRIX
04-02-2005, 15:01
Moja ocena to 2.5/10 . Wydaje mi sie że albo nie masz talentu :D lub dobrego programu , i co najgorsza chęci :/ Według mnie musisz sie bardzo starac i żadnego elementu nie dostawiać na bok ... Musisz uwierzyć w siebie :]

+10 Kai
10-02-2005, 22:22
pracuj pracuj Baja życze ci szczęścia
brak komentarza... po co wogole stroj kolorowac? przeciez moze zostac taki bialy jak jest na teksturce
popieram cie patyk grabka nic nie potrafi tylo plagiować od hawka :/
pozdro ziomy

michalek13
11-02-2005, 15:24
Kai napisał(a)
pracuj pracuj Baja życze ci szczęścia

popieram cie patyk grabka nic nie potrafi tylo plagiować od hawka :/
pozdro ziomy

A ty nigdy nic nie splagiatowałeś, i coś jeszcze splagaitowałem tylko jeden kits w życiu.

+10 Kai
11-02-2005, 21:20
A ja tak widze że ty oceniasz kogoś kitsy za każdym razem
znasz sie wogóle na tym?
jeśli tak to zwracam honor a ja nie to ... po co

michalek13
12-02-2005, 13:56
Kai napisał(a)
A ja tak widze że ty oceniasz kogoś kitsy za każdym razem
znasz sie wogóle na tym?
jeśli tak to zwracam honor a ja nie to ... po co

Kiedyś robiłem marne kitsy, ale znacznie się poprawiłem i nauczyłem się dużo rzeczy.

Patyk
12-02-2005, 14:23
Kai napisał(a)
popieram cie patyk grabka nic nie potrafi tylo plagiować od hawka :/
pozdro ziomy

przeciez nic nie pisalem o tym ze grabka cos plagiatuje wiec czemu piszesz ze mam racje ?

+10 Kai
13-02-2005, 00:12
ach sorry pomyłka chodziło te kołnierze o ten text grabki i tyle sorry za pomyłke
:beer: ci winien jestem

Patyk
13-02-2005, 00:37
Kai napisał(a)
ach sorry pomyłka chodziło te kołnierze o ten text grabki i tyle sorry za pomyłke
:beer: ci winien jestem

no ok tak sie spodziewalem ze o to wlasnie chodzilo tylko ze inaczej moglo to wygladac i mniej wtajemniczeni mogli to inaczej zrozumiec...

+10 Kai
15-02-2005, 00:02
Patyk wystukał
no ok tak sie spodziewalem ze o to wlasnie chodzilo tylko ze inaczej moglo to wygladac i mniej wtajemniczeni mogli to inaczej zrozumiec...

No to git patyk jak byś sie na gg odezwał bo mam mały problem
z liniami nike oki?